"Ja met Anne-Marie Remmelink. Ik wil hierbij even mededelen dat het vrouwenkoor zojuist is opgeheven. Geven jullie het door aan de rest?"quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef SvenM het volgende:
Ha-ha
http://www.vrouwenkooramazing.nl/telefoonpiramide/telefoon.htm
quote:U heeft een bestaande site en wilt weten of deze
grafisch in orde is, dan kunt u bij mij uw site
gratis laten keuren. U krijgt dan binnen
5 werkdagen een rapport over uw site terug.
Als je in de telefoonpyramide in rechterkolom kijkt zie je ook de reden waarom...quote:Op maandag 11 september 2006 14:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die site wordt namelijk gelinkt vanaf die van dat koor, dus grote kans dat hij daar ook het 'brein' achter is.
Hanneke Hoed bedoel je?quote:Op maandag 11 september 2006 15:48 schreef Lod het volgende:
Als je in de telefoonpyramide in rechterkolom kijkt zie je ook de reden waarom...
En als je die combineert met de naam van het bedrijf dat deze geweldige site in elkaar heeft gezet dan ziet zelfs de grootste anti-conspiracy theorist toch wel het complot?quote:
Da's gewoon toeval.quote:Op maandag 11 september 2006 15:58 schreef Lod het volgende:
En als je die combineert met de naam van het bedrijf dat deze geweldige site in elkaar heeft gezet dan ziet zelfs de grootste anti-conspiracy theorist toch wel het complot?
Alleen als je het in een docu noemt met slechte muziek erin.quote:Op maandag 11 september 2006 15:58 schreef Lod het volgende:
[..]
En als je die combineert met de naam van het bedrijf dat deze geweldige site in elkaar heeft gezet dan ziet zelfs de grootste anti-conspiracy theorist toch wel het complot?
Net zo toevallig als het overlijden van Connie door chemische bijwerkingen.quote:
Dit bedrijf wil er vast wel, tegen een redelijk prijs, een website voor makenquote:Op maandag 11 september 2006 16:11 schreef switchboy het volgende:
[..]
Alleen als je het in een docu noemt met slechte muziek erin.![]()
Nee ik maak zelf als amateurtje een veel mooiere dan deze "pro"quote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Lod het volgende:
[..]
Dit bedrijf wil er vast wel, tegen een redelijk prijs, een website voor maken
Eens een keer een superingewikkelde site met javascript, flash en nog meer van die leuke features maar wat er dan wel super mooi uitziet naar hem sturen. Eens kijken wat ie daar van vind.quote:
Flash intro's en flash in het algemeen is kut.quote:Op maandag 11 september 2006 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens een keer een superingewikkelde site met javascript, flash en nog meer van die leuke features maar wat er dan wel super mooi uitziet naar hem sturen. Eens kijken wat ie daar van vind.
wat fok dan wel niet kan doen...quote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Lod het volgende:
[..]
Dit bedrijf wil er vast wel, tegen een redelijk prijs, een website voor maken
ja en allereerst geen afbeelding als achtergrond, dat staat breezerachtigquote:Op maandag 11 september 2006 16:32 schreef Isegrim het volgende:
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen.Jezus, ik kan met mijn ietsiepietsie beetje html nog een betere en professioneel uitziende site maken.
Het kan wel als je een ononderbroken patroon van lijntjes hebt. Maar het liefst is de achtergrond een enkele kleur. Letterkleur moet een goed contrast hebben met de achtergrond.quote:Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ja en allereerst geen afbeelding als achtergrond, dat staat breezerachtig![]()
dat zowiezo, maar ik ben geen liefhebber van een afbeelding als achtergrond, doe mij maar gewoon een egale kleur zoals op de site die ik gemaakt heb (zie sig)quote:Op maandag 11 september 2006 16:39 schreef switchboy het volgende:
[..]
Het kan wel als je een ononderbroken patroon van lijntjes hebt. Maar het liefst is de achtergrond een enkele kleur. Letterkleur moet een goed contrast hebben met de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |