Sky is dan ook een erg originele naamquote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef Maisnon het volgende:
En dat van Sky webdesign is best kut, want zo noemt een maat van me zijn design dingen ook, dat zal ik em eens ff gauw vertellen.
Ja joh, noem de naam zelf nog maar een keerquote:Ik hoop dat hiermee mijn naam gezuiverd is en dat mijn naam en die van mijn bedrijfje Sky Webdesign niet meer genoemd zal worden in verband met deze zaak.
Ja, dat is het ook niet, maar als er zo'n mongool tussen zit, dan bezorg je de tientallen sky's toch wel een slechte naamquote:Op zondag 10 september 2006 23:33 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Sky is dan ook een erg originele naam![]()
Met de vraag wat het zou kosten als hij fok opnieuw maaktquote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef Kontiki het volgende:
Wie stuurt er een verzoek voor een offerte?
Als we nog even ons best doen dan heeft hij vandaag meer views dan in het hele voorgaande jaar. Het slashdot effect, maar dan in het klein.quote:Op zondag 10 september 2006 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Meet sinds ... 24 september 2005
Totaal aantal pageviews tot nu toe 1862
Drukste dag tot nu toe 10 september 2006
Pageviews 741
Pageviews vandaag 741
Pageviews gisteren 1
ik ruik de designer himself!quote:Op maandag 11 september 2006 00:01 schreef Neuralnet het volgende:
Als iemand geld kan verdienen met zulke rotzooi, dan dwingt dat toch een klein beetje respect af. Ik proef hier jaloezie.
lolleromfg!quote:Op maandag 11 september 2006 00:08 schreef Neuralnet het volgende:
Stink je zo erg dan?
Haha, ik dacht al: "Wat doet die plank hier." Blijkt het de 'navigatie' te zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 22:23 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dat was ook wel duidelijk te zien. frames en dat hout achtergrondje geeft het weg.![]()
Dat vinden CSS/XHTML elitisten niks omdat dat niet conform is met de belangrijke W3C standaarden. Want tja, over een paar jaartjes zijn d'r natuurlijk alleen nog maar browsers die tableless layouts fatsoenlijk kunnen weergeven.quote:Op maandag 11 september 2006 02:04 schreef Neuralnet het volgende:
Wat is er mis met een op tabellen gebaseerde pagina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |