Ja, heb volgens mij nooit een naam ingevuld op Fok!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:56 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ben jij nicker100 dan?
Hoezo heet je op hattrick Nick en hier John?
Hmm ok.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:02 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja, heb volgens mij nooit een naam ingevuld op Fok!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef komrad het volgende:
lk wil jullie graag even meedelen dat ik in de beker zojuist met 5-2 van een III gewonnen heb, terwijl ik gePICced heb en met trainees gespeeld heb
dank, ik vind (ik weet dat het onbescheiden is) dat ik terecht de titel van bekerheld in de fok!cup mag voerenquote:
Doe je goed!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef komrad het volgende:
lk wil jullie graag even meedelen dat ik in de beker zojuist met 5-2 van een III gewonnen heb, terwijl ik gePICced heb en met trainees gespeeld heb
dank je, ben wel benieuwd wat ik nu voor tegenstand krijgquote:
Netjes hoor..quote:Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef komrad het volgende:
dit is ook zijn bekerwedstrijd he, ik wil zijn zondagrating niet eens zienquote:
6.5 ster middenvelderquote:Mikael Ingemarsson (56701707) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap waardeloos.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 38 000
Loon: 17 208 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: The Sensational Saints FC
Waarschuwingen: (Geschorst)
Gezondheid: in orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |