lekker idd, ik hoop nog een rondje beker te overleven om zo mijn TS nog wat meer te boosten, mijn tegenstander is echter geen prutserquote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef maniack28 het volgende:
Lol.. er is nu al op mn goed/goed skilltrade geboden die morgenavond afloopt.. 900kIk kocht hem 5 dagen terug voor 499k... heerlijk, dit spel
edit- hij heeft zelfs 2x geboden, 918k nu al
Ik twijfel nog steeds om die pot u-20 te verkopen, omdat hij simpelweg nooit heel veel meer zal opleveren (1,5 mil met wc, nu is ie uitmuntend). Lijkt me zo zonde van het geld, kan er veel betere spelers mee kopen. Zal wel wat aanval moeten inleveren, maar het doel is toch nog niet promoveren, dus zoveel boeit het niet...quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
[..]
lekker idd, ik hoop nog een rondje beker te overleven om zo mijn TS nog wat meer te boosten, mijn tegenstander is echter geen prutser
wanneer stijgt hij?quote:Op zondag 10 september 2006 22:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds om die pot u-20 te verkopen, omdat hij simpelweg nooit heel veel meer zal opleveren (1,5 mil met wc, nu is ie uitmuntend). Lijkt me zo zonde van het geld, kan er veel betere spelers mee kopen. Zal wel wat aanval moeten inleveren, maar het doel is toch nog niet promoveren, dus zoveel boeit het niet...
Wat denk jij? Hij heeft vandaag gespeeld listen voor 900k=marktprijs en hopen op een bidwar woensdag?
edit- wonderbaarlijk 19 levert 1,3 mil op.. dus dan heb ik 400k winst in 16 wekenno way... ik ga hem verkopen....
quote:Op zondag 10 september 2006 22:14 schreef komrad het volgende:
[..]
wanneer stijgt hij?
er wordt niet voor de +x betaald namelijk
800k voor een 18 jarige uitmuntend U20 speler, ben je gek of zo???quote:Op zondag 10 september 2006 22:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is net gepopped naar uitmuntend... dus het lijkt me de juiste tijd om hem te verkopen, list hem nu voor 800k, ga actief adverteren en dan hopen op een flinke bidwar omdat hij de 2e 18 jarige spits is in de nt-db...
vorige week voor 1,2 mil gedaan op een goeie tijd, maar niemand biedt... hij staat er nu al op... en hij is potentiele u-20 en daar koopt niemand wat voor (eerder gehad met Dmitry Chevrov). Hij moet er nu gewoon uit.. oprotten met die gast, jammer als ie u-20 alsnog haalt, maar je kan niet alles hebben ....quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
[..]
800k voor een 18 jarige uitmuntend U20 speler, ben je gek of zo???
ik zo hem voor 1,5M listen of zo
Whehehe!quote:Duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in de 4e minuut in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Gospodin Búchvarov bij zich en gaf de Robin_United-speler een rode kaart.
quote:Krayn's eleven
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: goed (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
1 tegen 2 volgende week en ik moet tegen nummer laatst. Best spannende competitie.quote:1. F.C. The Saint 4 16 - 3 (+13) 10
2. Heracliden united 4 7 - 1 (+6) 10
3. Krayn's eleven 4 11 - 4 (+7) 8
quote:Op zondag 10 september 2006 22:30 schreef Yankee_One het volgende:
ik haat scorentrainers. sta nu 1-3 achter. verschil in ratings is aanzienlijk, maar toch krijgt hij kans na kans via zijn centrale aanval
ik dacht dat je die uit andorra wilde verkopenquote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
vorige week voor 1,2 mil gedaan op een goeie tijd, maar niemand biedt... hij staat er nu al op... en hij is potentiele u-20 en daar koopt niemand wat voor (eerder gehad met Dmitry Chevrov). Hij moet er nu gewoon uit.. oprotten met die gast, jammer als ie u-20 alsnog haalt, maar je kan niet alles hebben ....
Nieuwe hatstats-record.quote:Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 153
Defence 46
Midfield 63
Attack 44
Nee, ben je gek.. die heeft genoeg passen een een mooie spec. dus die is marketingtechnisch nog interessant (zeker als ie in u-20 blijftquote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef komrad het volgende:
[..]
ik dacht dat je die uit andorra wilde verkopen
quote:Het publiek juichte in de 65e minuut toen Renzo Hoepmans er op de een of andere manier in slaagde om een zeker lijkend doelpunt van ozzys te voorkomen. Er werd nog lang nagepraat over de manier waarop hij redding bracht op het schot van Per 'Tållas' Martinsson. Het publiek juichte in de 83e minuut toen Renzo Hoepmans er op de een of andere manier in slaagde om een zeker lijkend doelpunt van ozzys te voorkomen. Er werd nog lang nagepraat over de manier waarop hij redding bracht op het schot van Vilhelm Sundbom.
quote:11-09-2006 Robin United aan de zegekar
Een nuttige overwinning op RU vergroot het zicht op het kampioenschap. Voorzichtig wordt dat woord voor het eerst in de mond genomen, als een maagd die voor het eerst worst eet.
De zege kwam niet zonder slag of stoot tot stand, getuige het interview dat Zijm na afloop gaf: "Awel, die zotte Bulgaar van hen vestigde een wereldrekord natrappen! Verdiende rode kaart, zeker en vast!"
Volgende week de kraker tegen Sappemeer. Dan zal duidelijk worden wie er de meeste kans op de titel maakt!
Dat zuigt flink idd.quote:Op zondag 10 september 2006 23:14 schreef Oldbie het volgende:
Koop je, voor heul veul geld, een verdediger met briljant verdedigen en uitstekend passen, krijgt hij al na 38 minuten rood
Fanclub: 1279 ledenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |