Damn, dan is 850k wel weinig..quote:Op donderdag 14 september 2006 12:02 schreef maniack28 het volgende:
[speler]
Tsja... ik had hem iets lager gelist en gehoopt op een bidwar, maar helaas... ligt aan zn passen, winstmarges met zo weinig passen zijn kut... vanaf nu (als Barnat er ook uit is) enkel nog matig of hoger passenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Damn, dan is 850k wel weinig..
Maar dat is voor mij dan weer positief, aangezien ik binnenkort ga shoppen..
Dat is niet waarquote:Op donderdag 14 september 2006 14:34 schreef Daemon19 het volgende:
Omdat de prijzen zo dichtbij elkaar liggen, zijn de prijsverschillen tussen kale spelers en spelers met bijstats ook kleiner geworden. Waardoor je maar weinig meer hoeft te betalen voor een speler met bijstats.
nee nog niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:28 schreef ScudRaket het volgende:
is hij al gepopt sinds je hem hebt gepulled?
Als je op dinsdag/woensdag naar YP's zoekt met minimaal redelijk passen, dan valt het nog best tegen wat er gepulled wordt.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:34 schreef Daemon19 het volgende:
Omdat de prijzen zo dichtbij elkaar liggen, zijn de prijsverschillen tussen kale spelers en spelers met bijstats ook kleiner geworden. Waardoor je maar weinig meer hoeft te betalen voor een speler met bijstats.
Daar zit ik ook op te wachten.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef ScudRaket het volgende:
28 jarige kale uitstekend verdediger verkocht voor 2 ton
Wáár naar toe?quote:Voor deze wedstrijd moet je naar Magyarország reizen.
Waarvan 1 reserve-vleugelverdediger in scoren omhoog is gegaan van waardeloos naar slecht. Heerlijkquote:TSI: 710 (+930/-220)
Vorm: 6 (+9/-3)
Scoren: 2 (+2/-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |