wat nou?quote:Op zondag 10 september 2006 20:20 schreef Nostalgist het volgende:
Ode aan een Ego-tripper
quote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
hahaha ook goeie tt
ja rotte appels kan je het niet noemenquote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
SabRina laat nog even zien wat ze aan pluspunten in huis heeft.
Plies plies plies BB, NEEM HAAR MIC AF NUUUUUUquote:Op zondag 10 september 2006 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Janine ! KAPPE NOU !!
is er een reden voor altijd de eerste 2 posts te hebbenquote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
En we gaan hier verder....
Laat je gaan Bluezz, gooi het er maar uit.quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plies plies plies BB, NEEM HAAR MIC AF NUUUUUU
sorry
hmm ja, ik schort mijn lidmaatschap van de sjaanfanclub nog even op.quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef Kinga het volgende:
Gaat ze weer haar dank u big brother.....BLEEEEEEEEEEEEEEEEEH ik kots op dat wijf....al die pluspuntjes van de laatste dagen worden er nu genadeloos afgetrokken!!!
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op zondag 10 september 2006 20:21 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat nou?
zonder haar was dit niet mogelijk geweest en dat zal de hele wereld weten![]()
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Neeee het gaat niet om mij hoor, echt niet het is allemaal voor jullie hoor lieverdssssssss
ARRGGGGGGHHHHHHH
quote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
hmm ja, ik schort mijn lidmaatschap van de sjaanfanclub nog even op.
bb zei al zoiets van een beer neerschieten en niks verkopen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |