Ik heb werkelijk nog geen flauw idee wie die Jeroen is en wat hij daar doet. hij is wat mij betreft de meest oninteressante figuur in de hele geschiedenis van BB.quote:Op zondag 10 september 2006 20:48 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
ik denk dat Jeroen veel losse komt als hij nie in die kampers groepje zit
Dus maakt die een goede kans om te winnen net als Marcia.quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog geen flauw idee wie die Jeroen is en wat hij daar doet. hij is wat mij betreft de meest oninteressante figuur in de hele geschiedenis van BB.
Elke keer als ik hem zie denk ik: "oh ja, die vent zit er ook in"
Dat komt omdat jeroen geen persoonlijkheid heeft.quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog geen flauw idee wie die Jeroen is en wat hij daar doet. hij is wat mij betreft de meest oninteressante figuur in de hele geschiedenis van BB.
Elke keer als ik hem zie denk ik: "oh ja, die vent zit er ook in"
Wat een plofkop ook, hij kon ook wel uit Mongolie komenquote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Semih heeft een rake toespraak over tolerantie en Etienne luistert.
[afbeelding]
Wat wel ?quote:Op zondag 10 september 2006 20:49 schreef Sonique het volgende:
E10 'Tijn en ik hebben precies dezelfde karakters'
Ik moet toegeven, mensenkennis heeft E10 ook al niet...
Ik kan heel goed over dangetjes tutten...quote:Op zondag 10 september 2006 20:52 schreef Capaja het volgende:
zijn er hier mensen die WEL over dingetjes en dangetjes mee kunnen tutten
of muziek en dangen
quote:Op zondag 10 september 2006 20:52 schreef Addi het volgende:
Hilde kan een goed gesprek hebben over haar series:)
sorry? welnee het is toch zo?quote:Op zondag 10 september 2006 20:50 schreef MissJ. het volgende:
E10 zegt dat Tijn en hij hetzelfde karakter hebben!!!
"Nou moet je eens goed luisteren misselijke plofkop, voorlopig kan je nog niet tippen aan Tijn, jij kameel met je friemelende handjes en je kleine pikkie".
(sorry, ik ging even op zijn Bluezz)
jij solliciteert naar een nominatie zeker?quote:Op zondag 10 september 2006 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
M`n zoon was gisteren jarig, hij werd acht jaar oud m`n schat
Hij vroeg aan mij een vlieger, en die heeft hij ook gehad
Naar z`n bal, z`n fiets, z`n treinen, nee daar keek hij niet naar om
Want z`n vlieger was hem alles, alleen wist ik niet waarom
Ik dacht ik waarschuuw maar vast![]()
Ach, ik heb een jokerquote:Op zondag 10 september 2006 20:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
jij solliciteert naar een nominatie zeker?
ik dacht eerder aan de medische encyclopediequote:Op zondag 10 september 2006 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En een goed boek. (Volgens mij uit de Bouquet reeks)
Hij was echt stomdronken op het laatste feest. Hij kon zijn ogen niet meer openhouden....quote:Op zondag 10 september 2006 20:55 schreef noucky het volgende:
Marcel KAN tegen drank ( dus niet ) omdat hij wijnmanager is !!!!
Serieus?quote:Op zondag 10 september 2006 20:55 schreef noucky het volgende:
Marcel KAN tegen drank ( dus niet ) omdat hij wijnmanager is !!!!
quote:Op zondag 10 september 2006 20:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan de medische encyclopedie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |