Is Ok ! Maak van je hart geen moordkuil !quote:Op zondag 10 september 2006 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plies plies plies BB, NEEM HAAR MIC AF NUUUUUU
sorry
Nee de genomineerden krijgen een koptelefoon op.quote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef Kinga het volgende:
Als ze straks muziek krijgen....horen die anderen dat toch ook??
dat zijn geen rotte appelenquote:Op zondag 10 september 2006 20:22 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
SabRina laat nog even zien wat ze aan pluspunten in huis heeft.
Ik zie weer een bestorming van het huis aankomenquote:Op zondag 10 september 2006 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Oohhhh garnalen danku Bigbrother![]()
Ik heb moorneigingen, hou me tegen BB![]()
quote:
quote:Op zondag 10 september 2006 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zie weer een bestorming van het huis aankomen![]()
![]()
Vandaar dat Sjaan ook zei tegen de anderen, jullie mogen niet meeeten, maar misschien kunnen jullie later meedoen ofzo.quote:Op zondag 10 september 2006 20:25 schreef Kinga het volgende:
Als ze straks muziek krijgen....horen die anderen dat toch ook??
Dat hoort zoquote:Op zondag 10 september 2006 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is er een reden voor altijd de eerste 2 posts te hebben
Tsja alle blaatapen zitten in die ruimtequote:Op zondag 10 september 2006 20:30 schreef Sonique het volgende:
Tis in de keuken gezelliger en gemoedelijker dan aan de die eettafel waar iedereen doorelkaar schreeuwt...
en bedankt...quote:Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef toxikon het volgende:
jammer dat dit nooit meer van mijn netvlies afgaat
[afbeelding]
En nu ook nooit meer van de mijne...je wordt bedankt!quote:Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef toxikon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef toxikon het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 september 2006 20:33 schreef toxikon het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |