Kan ik er iets aan doen dat de samenvattingen op Talpa komen? Als ze op NOS zouden komen zou ik ook kut NOS zeggen, maar jammer genoeg komt het daar niet meer op want anders zou Ajax als 1e of 2e komen. Nu krijg je eerst al die poepwedstrijden die niemand boeit.quote:Op zondag 10 september 2006 20:12 schreef Camplo het volgende:
Eensch wat je over mokum zegt.
Oneensch met again een Talpa topic. Klagen over talpa is dubbelop.
je zegt het zelf al: zo is het elke week, schakel volgende week om 10 over 8 in.quote:Op zondag 10 september 2006 20:11 schreef Rnnz het volgende:
Wil je godverdomme de samenvatting zien van Ajax-Vitesse op Talpa.. zit je al bijna 5 kwartier te wachten! Het programma begint om 7 uur en 't is nu gvd al 10 over 8!Zo is het dus elke week.. trekt Ajax soms de meeste kijkers ofzo?
KUT talpa![]()
Ik wist al hoeveel het geworden was..quote:Op zondag 10 september 2006 20:13 schreef wunderbaum het volgende:
AJAX 3 VITESSE 0
Huntelaar (32,55)
Roger (45+1)
Arbiter: Toeschouwers:
Temmink 46.001
Geel: Heitinga Sansoni
Rood: Knol (59)
Zo hoef je niet meer te kijken![]()
46001 toeschouwers. Wie zou die laatste zijn geweest? Vd Herik misschien. "Nu gratis een seizoenskaarts bij een afgeschreven spits van het 2e elftal"quote:Op zondag 10 september 2006 20:13 schreef wunderbaum het volgende:
Arbiter: Toeschouwers:
Temmink 46.001
Dat komt door het bmovl-filter en een bufferoverflowquote:
Ach ja, stop met janken, jou laffe cluppie kan nooit tippen aan Ons Aller Ajax, dikhoofd.quote:Op zondag 10 september 2006 20:13 schreef Robinho90 het volgende:
Wachten op een wedstrijd van ajax
Talpa
Idd, Talpa is gewoon een verpauperde kutzender..quote:Op zondag 10 september 2006 20:12 schreef Camplo het volgende:
Eensch wat je over mokum zegt.
Oneensch met again een Talpa topic. Klagen over talpa is dubbelop.
Hihi, oprotten als je niks nuttigs te melden hebt..quote:Op maandag 11 september 2006 01:37 schreef Nexxennium het volgende:
Misschien is het gewoon een experiment om te kijken hoelang je mongolen aan het lijntje kunt houden, en hoeveel reclame je ze ondertussen in hun toch al zo beperkte hersentjes kunt proppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |