abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41683110
het is natuurlijk om te beginnen harstikke slim om de meeste t-shirts allemaal in de wasmachine te doen en te gaan wassen....niks geen probleem tot nu toe.

tot ik ze eruit haalde en ineens een pen in de wasmachine zag liggen,en toen ik mn shirts bekeek volgde een kleine zenuw tik in mn gezicht....wat bleek,allemaal inkt punten op mn shirts

en het gros vlekkenverwijderaar doet daan dus gewoon helemaal NIKS tegen
alleen het kleine blokje ossengal zeep wat nog van voor de jaren 70 is bood enige soelaas....helaas wel na een uur boenen.
en gelukkig zijn de vlekken er weer uit,maar toch even hulde aan de huisvrouwen die dit gewoon elke dag moeten doen als de kleine snotapen weer thuiskomen met smeer/teer/gras/poep/kots/inkt/diverse broodbeleg vlekken.

en nu ga ik weer dingen doen die totaal niks met het boenen van kleding te maken hebben
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_41683184
Kijk jij dan nooit alle zakken na of er geen spullen (pennen) inzitten voordat je je kleding in de was gooit?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_41683297
ik had dus een 50tigje in mn broek, en daar kwam ik achter toen ie in de was zat. dus ik rennen naar de wasmachine, ruk dat ding open, plas water eruit, ik pak die broek, nou hulde aan de nieuwe euro briefjes hoor, niks geen schade!
pi_41683307
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kijk jij dan nooit alle zakken na of er geen spullen (pennen) inzitten voordat je je kleding in de was gooit?
Ik heb al 2 portemonees versleten aan de wasmachine dus zo gek..
pi_41683567
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef cripplecrow het volgende:
ik had dus een 50tigje in mn broek, en daar kwam ik achter toen ie in de was zat. dus ik rennen naar de wasmachine, ruk dat ding open, plas water eruit, ik pak die broek, nou hulde aan de nieuwe euro briefjes hoor, niks geen schade!
Ja die briefjes zijn goed he Ik heb een keer gezwommen met ¤20 in m'n zwembroek en die was achteraf nog gewoon goed.
pi_41683616
Ossengal

Oma's recept en het werkt nog steeds het allerbeste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')