Oud nieuws.quote:Op zondag 10 september 2006 18:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vind dr wel lief eigenlijk......
stiekum ff offtopic: Schumacher stopt met racen![]()
Offtopic : Stopt die arrogante eikel er eindelijk mee ? Mooi !quote:Op zondag 10 september 2006 18:38 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik vind dr wel lief eigenlijk......
stiekum ff offtopic: Schumacher stopt met racen![]()
De andere helft heeft niet op Hilde gestemdquote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef D.Rose het volgende:
maar weet iemand serieus waarom er (voor de helft van de bewoners) feest is?
het is zeg maar mogelijk hun laatste avond, dus daarom een feestje, het galgenmaal zeg maarquote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef D.Rose het volgende:
Laatste avond voor henquote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
BB: Hilde naar de tuin komen, Hilde naar de tuin komen.
Hilde word in haar jurk gehezen.
quote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
BB: Hilde naar de tuin komen, Hilde naar de tuin komen.
Hilde word in haar jurk gehezen.
Afscheidsdiner voor de genomineerden en hun partner...quote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef D.Rose het volgende:
al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op zondag 10 september 2006 18:39 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde heeft al veel uitgroei hoor... De dames vorig jaar mochten het allemaal verfen.....
quote:Op zondag 10 september 2006 18:42 schreef Morwen het volgende:
Zijn alleen de genomineerden en aanhang in gala kleding?
Edit: Ja dus![]()
met aanhang begrijp ik dus?quote:Op zondag 10 september 2006 18:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
het is zeg maar mogelijk hun laatste avond, dus daarom een feestje, het galgenmaal zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |