Bagger is zo verwijderd hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 18:29 schreef brood_korst het volgende:
Hallo medefokkers
Jullie verhoeren mijn topic
niet doen
We hebben het hier over spinnen
Oplossing: fiets nooit langer dan 14 minuten.quote:Op zondag 10 september 2006 18:21 schreef brood_korst het volgende:
Naast het feit dat er ontiegelijk veel spinnen hun web aan het bilden zijn in mijn tuin waar ik constant met me smoel doorheen loop en erg kut vind![]()
Gaan ze ook nog is flauwe grappen uit halen![]()
Ben je s`avonds of overdag ( Hangt van jou doel af waar je heen wilt, ik wilde uit gaan en dat ... ja dat gaat meestal s`avonds ook wel is overdag dat heb ik wel een keer gedaan ben k naar een discotheek geweest overdagMaar dat was vaag
later hebben we wel lekker bij de mac gegeten
Mac croquete enzo :y Der zijn trouwens ook weer pepernoten
![]()
) Maar dan fiets ik dus en ik heb geen idee hoe maar dan ligt er links 5 meter waar geen spin een web kan bouwen en rechts 5 meter waar ze het niet kunnen, dus nergens in mijn buurt kunnen ze webben bouwen maar dan voel ik zoeen sperm sliertje van zoeen spin in me gezicht
Eerst lijkt het een haar en maar omdat je 10 keer moet vegen wil je het eruit krijgen weet je zeker dat het een spinweb is.
Dat is dus heel kutmaar vooral omdat het de laatste dagen 10 keer per 15 min fietsen gebeurd
![]()
Dus mijn vraag is of jullie dat niet meer willen doen ja![]()
Hier moest ik even lachenquote:Op zondag 10 september 2006 18:21 schreef brood_korst het volgende:
Der zijn trouwens ook weer pepernoten![]()
)
Dat is echt bullshitquote:Op zondag 10 september 2006 20:18 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Weet je dat je in je slaap ongeveer 20 spinnen per jaar opeet?
Omdat hij grappig denkt te zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 19:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat met die spinnen is inderdaad kut, heb ik zelf ook weleens gehad. Maar waarom zet je zoveel offtopic troep in je OP?
HAHAHA weer dat http://www.kwfkankerbestrijding.nl verhaalquote:Op zondag 10 september 2006 20:18 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Wist je, dat 9 van de 10 berichten per 10 minuten op FOK onzin zijn?quote:Op zondag 10 september 2006 20:18 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Denk dat je het met die 10 minuten nog erg ruim neemtquote:Op zondag 10 september 2006 20:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wist je, dat 9 van de 10 berichten per 10 minuten op FOK onzin zijn?
Je mist een ] tje. Kijk goed zou ik zeggenquote:Op zondag 10 september 2006 20:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En waarom kan ik hier op mijn werk op deze kut pc bovenstaand bericht niet even netjes aanpassen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |