Absoluut niet, ik zou hooguit willen dat de hoogte van het bedrag van het lidmaatschap me geen zier kon interesseren. Dat zou betekenen dat geld geen issue meer zou zijnquote:Op zondag 10 september 2006 17:56 schreef Vector_SLD het volgende:
Jaloers?
Ja , daarom is het waarschijnlijk zo'n belachelijk dure kuttentquote:Op zondag 10 september 2006 17:56 schreef Tha_T het volgende:
Voor diegenen die het niet snappen. Il Fiore ligt de wijk Ceramique te Maastricht
Okee, als je veel tijd over hebt is het wel leuk dat je van alles onbeperkt gebruik kunt maken.quote:Op zondag 10 september 2006 17:58 schreef Taste het volgende:
50e studentenabo! Nog steeds te duur, maar wel relaxt icm sauna, gave apparaten, gratis drank, goede begeleiding, lekkere instructrices etc
ah okquote:Op zondag 10 september 2006 17:56 schreef Tha_T het volgende:
Voor diegenen die het niet snappen. Il Fiore ligt de wijk Ceramique teMaastricht
Ach ja, zolang er maar gekken zijn die het willen betalen hequote:Op zondag 10 september 2006 17:59 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Ja , daarom is het waarschijnlijk zo'n belachelijk dure kuttent
Ahaa, de echte Il Fiore topsporter aan het woord. Patser.quote:Op zondag 10 september 2006 18:07 schreef Dementor het volgende:
Niemand verplicht je het te betalen hoor.
Wat is er erg aan zweten terwijl je sport? Dat is juist de bedoeling!quote:Op zondag 10 september 2006 18:12 schreef WiXX het volgende:
Als je kijkt dat je 40 euro per maand betaalt bij topfit waar je helemaal naar de tering zweet omdat ze geen airco hebben. Vind ik die 10 euro meer niet echt veel duurder.
Het is ook alles of niets bij jou hequote:Op zondag 10 september 2006 18:13 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Wat is er erg aan zweten terwijl je sport? Dat is juist de bedoeling!
Als ik met mijn ATB terugkom uit het bos, en mijn kleding is niet doornat van het zweet, dan heb ik iets niet goed gedaan.
Il Fiore ligt ook in Herten (naast Roermond). Maastricht is de 2e vestiging van de eigenaar. Il Fiore in Herten is er al best lang.quote:Op zondag 10 september 2006 17:56 schreef Tha_T het volgende:
Voor diegenen die het niet snappen. Il Fiore ligt de wijk Ceramique te Maastricht
Wie opent er nou een topic over een sportschool en gratis koffie.quote:Op zondag 10 september 2006 18:11 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Ahaa, de echte Il Fiore topsporter aan het woord. Patser.
Ik heb er ook een jaar of 4 gesport. Het is inderdaad een principe om zoveel mogelijk leden te werven. Iedere medewerker moet met een x aantal nieuwe leden per maand komen. Ze staan dus ook om de haverklap langs je of je vrienden weet die ze op kunnen bellen, en dit wordt na en tijdje wel gruwelijk irritant.quote:Op zondag 10 september 2006 18:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Il Fiore ligt ook in Herten (naast Roermond). Maastricht is de 2e vestiging van de eigenaar. Il Fiore in Herten is er al best lang.
Ik belde vorig jaar op om te vragen wat het kostte zo'n abonement. Nou zegt die vent aan de telefoon, dat kan ik zo niet zeggen je moet eerst langskomen voor rondleiding etc. etc. Ik zo: Ik wil alleen de prijs wetenDeden ze moeilijk over dus heb ik maar opgehangen.
Uiteindelijk gaan fitnessen bij ander sportcentrum, bellen die gasten van Il Fiore me op (terwijl ik geen nummer had doorgegeven). Of ik al beslist hadIk zo: Hoe de fuck komen jullie aan mn nummer. Tsja nummermelder he zegt die kwal
![]()
![]()
![]()
Echt een kutbedrijf is dat idd.
Daarom: Dennemarkenquote:Op zondag 10 september 2006 18:52 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ik heb er ook een jaar of 4 gesport. Het is inderdaad een principe om zoveel mogelijk leden te werven. Iedere medewerker moet met een x aantal nieuwe leden per maand komen. Ze staan dus ook om de haverklap langs je of je vrienden weet die ze op kunnen bellen, en dit wordt na en tijdje wel gruwelijk irritant.
gewoon zeggen dat je geen vrienden hebtquote:Op zondag 10 september 2006 18:52 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Ik heb er ook een jaar of 4 gesport. Het is inderdaad een principe om zoveel mogelijk leden te werven. Iedere medewerker moet met een x aantal nieuwe leden per maand komen. Ze staan dus ook om de haverklap langs je of je vrienden weet die ze op kunnen bellen, en dit wordt na en tijdje wel gruwelijk irritant.
en mocht zo'n sportschool je dan bellen, weet je tenminste wie je een kopstoot moet geven op het volgende feestjequote:Op zondag 10 september 2006 18:52 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |