Een bezoekje waarbij men een niet te weigeren aanbieding doet zeker?quote:Op maandag 11 september 2006 00:10 schreef MouseOver het volgende:
Ik vraag me met dit soort dingen ook altijd af in hoeverre je relatiegeschenken en welkomsbezoekjes van de concurrentie zult ontvangen.
Zo een ja. Zou dat percentage in de calculatie meegerekend zijn?quote:Op maandag 11 september 2006 00:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een bezoekje waarbij men een niet te weigeren aanbieding doet zeker?
Ja TS kan duidelijk stoppen met werken.quote:Op zondag 10 september 2006 23:59 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat een beetje bank je direct een paar ton meegeeft voor dit geniale plan, TS, steekt goed in elkaar.
Bovenstaande gecombineerd met de lokatie van dit topic, heeft er voor gezorgd dat ik jou opeens een heel erg enge usert vind met je liefde voor paarden...quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:56 schreef Darkwolf het volgende:
Begin gewoon een animal farm man.
Dat is pas een gat (!!) in de markt.
Moet jij eens opletten hoeveel toeristen (en Nederlanders) daar op af komen.![]()
En terecht dat je mij eng vind!quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:10 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Bovenstaande gecombineerd met de lokatie van dit topic, heeft er voor gezorgd dat ik jou opeens een heel erg enge usert vind met je liefde voor paarden...
![]()
En getrouwde mannen die een stiekeme ranzige fantasie hebben.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:54 schreef Averon het volgende:
Dronken en of eenzame mannen. Nuff said.
Ja maar toch niet op zo'n manier!?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:29 schreef Averon het volgende:
Of eenzaam. Je wil niet weten hoewel alleenstaande mannen vallen voor de belofte van sex.
Op wat voor manier dan ook. Het is echt te zielig voor woorden, je wilt niet weten hoe veel geld sommige van die lui kwijt zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja maar toch niet op zo'n manier!?
Damn zeg!![]()
Haha, inderdaad zeg! Van die ultiem vieze stemmen zetten ze daar altijd onder, je hoort door de televisie heen dat een uitgezakte lelijke hoer die reclames inspreekt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Over eng gesproken.
Weet je wat ik veel enger vind?
Die reclames van die bestaande bel reclames die je ziet op die commercieele zenders als het laat word.
Bij de meeste lopen de rillingen over mijn rug.
Die stemmen, die teksten, die goedkope beelden.
Hoe kun je daar nu warm van lopen uberhauptlich?!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |