Apoptygma Berzerkquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm ja ik begin net echt bekend te raken met het genre
Een paar favorieten van mij zijn:
Razed In Black
VNV nation
Combichrist
Diary of dreams
The Cruxshadows
The Covenant
Massiv in Mensch
E nomine
Wumpscut
Zombie Nation
Wat kunnen jullie me nog meer aanraden?
Futurepop: Mesh, Neuroticfish.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Hmm ja ik begin net echt bekend te raken met het genre
Een paar favorieten van mij zijn:
Razed In Black
VNV nation
Combichrist
Diary of dreams
The Cruxshadows
The Covenant
Massiv in Mensch
E nomine
Wumpscut
Zombie Nation
Wat kunnen jullie me nog meer aanraden?
Ik ook wel, al is het alleen maar om te zien wat het effect ervan is op de rest van het genre.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, is er toch nog een deel 4 gekomen?
Ik ben benieuwd naar de nieuw Within Temptation![]()
Helaasch, dan ben ik aan het marcheren op de fijne raszuyvere millitaristische klanken van Dernière Volontéquote:Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef Ceased2Be het volgende:
effe subtiel kickje;
14 Oktober a.s. QNTAL en Unto Ashes in de Willem II in Den Bosch, meer mensen hier die gaan?
Ik ga in Utrecht.quote:Op maandag 25 september 2006 14:11 schreef Ceased2Be het volgende:
effe subtiel kickje;
14 Oktober a.s. QNTAL en Unto Ashes in de Willem II in Den Bosch, meer mensen hier die gaan?
was gaafquote:Op maandag 25 september 2006 15:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Vrijdag 29, Freitag @ LVC in Leiden, 3E entree van 23:00 tot 04:00, komt allen!
ah nee dan weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Bauhaus IS de eerste echte Gothic Rock band.
Joy Division is wellicht wel Post-Punk maar zeker geen Punk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:50 schreef punkjunk het volgende:
het is inderdaag Walked In line, maar dat voegd verder ook niet zo gek veel toe
Maar Joy Division new wave? Ik vind het eerste werk van ze echt punk en het "middel" werk echt postpunk. vanaf new order werd het new wave imho.
kennen jullie nog wat bandjes als Bauhaus die een beejte toegankelijk zijn? (makkelijk te downloaden dus)
Heel misschien, Amora is duur; 7,50 entree, 50cent voor de wc en 2,20 voor een biertje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:24 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Nog mensen die naar NeoN gaan trouwens?
't Bier is idd duur maar aan de andere kant, de stufi is ook weer binnen. Ben benieuwd, eerste Cyber feestje and allquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Heel misschien, Amora is duur; 7,50 entree, 50cent voor de wc en 2,20 voor een biertje.
Ik ga wel keer naar Cyberia.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik maak geen trends, ik verwoest ze.
Anyway, wanneer ga je nou eens een keer mee..![]()
Als we het 'ondood' noemen mag het weer wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef Elegy het volgende:
Leeft dit topic nog?
Da's ook niet Goth verantwoord
Ik vind van wel. Dus is het zoquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:12 schreef x_Xfixiated het volgende:
Spannend, een ondood topic.
Zelf geniet ik heel erg van dingen als Assemblage 23, Colony 5, Diary of Dreams, Grendel, Tamtrum, KiEw, The Sisters of Mercy, Wolfsheim, Covenant enzovoorts.
Ook vind ik London After Midnight erg tof, maar weet niet zeker of dat onder gothic valt? Volgens mij wel.
zeker weten!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:12 schreef x_Xfixiated het volgende:
Ook vind ik London After Midnight erg tof, maar weet niet zeker of dat onder gothic valt? Volgens mij wel.
Ball Du Masque word om de paar maanden gehouden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef nightdaughter het volgende:
De kagankalender moet ik onthouden. Zou weleens naar Bal du Masque willen. Weet iemand of dit elk jaar gehouden wordt? Van het elektronische/darkwave/industrial of waar het dan ook onder valt vindt ik The Cruxshadows, The Birthday massacre en Helium Vola erg gaaf. Of Helium Vola ook echt onder gothic valt weet ik niet precies.
Maar goed ik luister ook graag naar nightwish, epica en delain en nog een aantal van zulk soort bands. Kweet dat het niet echt gothic is. Ik noem het altijd fantasy metal/sprookjes metal.
Ik wil er ook nog heen... maar ik wil niet met 2 vrienden mee (n stelletje) en dan ik, in mn eentje erbij, snap jequote:Op zondag 19 november 2006 21:43 schreef nightdaughter het volgende:
ok bedankt, lijkt me echt tof om daar naar toe te gaan. Is iemand er weleens geweest die evaringen kan delen?
Om ff elitistisch te zijn, of gewoon op de feiten drukken, Nightwish is Power Metal, Epica weet ik niet maar geen Gothic en Delain heb ik nog nooit van gehoord, zelfde geldt voor Helium Vola.quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef nightdaughter het volgende:
De kagankalender moet ik onthouden. Zou weleens naar Bal du Masque willen. Weet iemand of dit elk jaar gehouden wordt? Van het elektronische/darkwave/industrial of waar het dan ook onder valt vindt ik The Cruxshadows, The Birthday massacre en Helium Vola erg gaaf. Of Helium Vola ook echt onder gothic valt weet ik niet precies.
Maar goed ik luister ook graag naar nightwish, epica en delain en nog een aantal van zulk soort bands. Kweet dat het niet echt gothic is. Ik noem het altijd fantasy metal/sprookjes metal.
Epica is gewoon troep en Helium Vola valt ongeveer in hetzelfde straatje als Qntal, maar dan net niet zeg maar. Snappie?quote:Op zondag 19 november 2006 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Om ff elitistisch te zijn, of gewoon op de feiten drukken, Nightwish is Power Metal, Epica weet ik niet maar geen Gothic en Delain heb ik nog nooit van gehoord, zelfde geldt voor Helium Vola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |