abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 14:19:23 #1
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_41674186
Eind mei is mijn relatie uitgegaan. Met deze jongen heb ik een lang verleden. Op mijn 13e is het al begonnen. Toendertijd 1,5 jaar met hem gehad...in de jaren daarna is het een stoplichtrelatie geweest en sinds vorige zomer tot aan eind mei was het serieuzer geworden...tenminste...

dat dacht ik.... achteraf zegt hij nu dat het 1 grote grap was en dat hij niks meende enz enz....Maargoed daar ben ik helemaal overheen en klaar..

Inmiddels meer dan 10 kilo lichter en zit 100x beter in me vel dan ooit tevoren heb ik sinds kort een jongen leren kennen. Heb al paar keer met hem afgesproken en gezellig over van alles en nog wat zitten kletsen...

Toen ik hem net leerde kennen was het van nee, dit is niks voor mij....maar nu we paar keer hebben afgesproken heb ik toch, volgens mij, het gevoel dat ik hem leuk vind....

Maar nu komt de grootste twijfel.....Ik weet nu niet of ik hem leuk vind of dat ik gewoon de aandacht, dit soort aandacht in tijden niet gehad, leuk vind...Dat er iemand is die mij wel leuk vind etc.

Vanavond heb ik weer met hem afgesproken, merk aan mezelf dat ik het erg leuk vind maarja toch zo'n twijfel van hou ik mezelf (en hem) niet voor de gek. Want dat is iets wat ik hem absoluut niet aan wil doen..

Als er vanavond dit soort dingen ter sprake komen zal ik ook wel gewoon de waarheid vertellen maarja *zucht* ik weet het gewoon ff niet

Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en hoe hun eruit zijn gekomen of eventueel tips hebben om erachter te komen wat ik nu werkelijk voel....
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
  zondag 10 september 2006 @ 14:24:04 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_41674296
Als je graag bij hem bent, wat maakt het dan uit waarom?
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 10 september 2006 @ 14:26:23 #3
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_41674331
Gewoon met mekaar omgaan en je ziet wel waar het schip strand. Als ik het zo lees ben je nog niet zeker genoeg om je te binden aan hem dus dat zou ik nog even uitstellen.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 10 september 2006 @ 14:26:53 #4
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_41674345
Ik merk als de avond aan zijn eind komt dat ik dan beetje zenuwachtig wordt etc.....Maar heb zo'n vermoeden dat dit ook kan komen omdat het zo lang geleden is dat ik met een andere jongen heb afgesproken / gedate etc.... Het is zolang met me ex geweest.
pi_41674433
Je kunt het beste eerlijk zijn tegenover hem. Uitleggen hoe je er op dit moment over denkt, dat je niet precies weet of je wat voor hem voelt en vooral hoe dat komt (hele ex-verhaal enzo) Dan is de druk van jou kant uit van de ketel en kun je kijken of je hem echt leuk genoeg vind.
Ik denk eerlijk gezegd als ik het zo hoor dat je hem niet leuk genoeg vind, anders was je ondertussen wel echt verliefd geweest, maar je weet het natuurlijk nooit.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  zondag 10 september 2006 @ 14:33:20 #6
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_41674513
Voor de grap een relatie aangaan met iemand die best afschrikkelijk is., mjah. Daar zijn we allemaal wel eens geweest, niet!
Ik ga naar huis.
pi_41674818
Minder nadenken, Meer genieten.
pi_41675084
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:26 schreef livEliveD het volgende:
Gewoon met mekaar omgaan en je ziet wel waar het schip strand. Als ik het zo lees ben je nog niet zeker genoeg om je te binden aan hem dus dat zou ik nog even uitstellen.
♥ K, N, R en F ♥
  zondag 10 september 2006 @ 14:55:26 #9
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_41675164
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:46 schreef mg794613 het volgende:
Minder nadenken, Meer genieten.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_41675860
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef Asics het volgende:

[..]

zondag 10 september 2006 @ 15:25:58 #11
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41676140
Je gevoel zal wel flink verduidelijkt zijn na nog een paar afspraken.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_41676345
Vrouwen
Die begrijpen zichzelf nog geeneens.

Gaat erom dat je hem aantrekkelijk en leuk vindt (gevoelens voor hem hebt).
En als je hier niet zeker van bent of je die hebt dan lijkt het mij dat je dat dus niet hebt.

That's it! Zoniet gewoon als vrienden verder gaan of niet.
pi_41727800
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:19 schreef Marjan1985 het volgende:
Eind mei is mijn relatie uitgegaan. Met deze jongen heb ik een lang verleden. Op mijn 13e is het al begonnen. Toendertijd 1,5 jaar met hem gehad...in de jaren daarna is het een stoplichtrelatie geweest en sinds vorige zomer tot aan eind mei was het serieuzer geworden...tenminste...

dat dacht ik.... achteraf zegt hij nu dat het 1 grote grap was en dat hij niks meende enz enz....Maargoed daar ben ik helemaal overheen en klaar..

Inmiddels meer dan 10 kilo lichter en zit 100x beter in me vel dan ooit tevoren heb ik sinds kort een jongen leren kennen. Heb al paar keer met hem afgesproken en gezellig over van alles en nog wat zitten kletsen...

Toen ik hem net leerde kennen was het van nee, dit is niks voor mij....maar nu we paar keer hebben afgesproken heb ik toch, volgens mij, het gevoel dat ik hem leuk vind....

Maar nu komt de grootste twijfel.....Ik weet nu niet of ik hem leuk vind of dat ik gewoon de aandacht, dit soort aandacht in tijden niet gehad, leuk vind...Dat er iemand is die mij wel leuk vind etc.

Vanavond heb ik weer met hem afgesproken, merk aan mezelf dat ik het erg leuk vind maarja toch zo'n twijfel van hou ik mezelf (en hem) niet voor de gek. Want dat is iets wat ik hem absoluut niet aan wil doen..

Als er vanavond dit soort dingen ter sprake komen zal ik ook wel gewoon de waarheid vertellen maarja *zucht* ik weet het gewoon ff niet

Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en hoe hun eruit zijn gekomen of eventueel tips hebben om erachter te komen wat ik nu werkelijk voel....
Dan ga je niet serieus met hem en dan wacht je tot je dit soort gedachten niet meer hebt...

Vrouwen en moeilijk doen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:44:19 #14
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_41729581
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:26 schreef Marjan1985 het volgende:
Ik merk als de avond aan zijn eind komt dat ik dan beetje zenuwachtig wordt etc.....Maar heb zo'n vermoeden dat dit ook kan komen omdat het zo lang geleden is dat ik met een andere jongen heb afgesproken / gedate etc.... Het is zolang met me ex geweest.
Zenuwen betekent voor mij meestal
Weet natuurlijk niet of dat voor jou ook geldt, maar kijk het aan en je ziet wel wat er van komt!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_41731894
Ik vind het ook altijd moeilijk hoor, de aandacht die iemand je geeft kan je het gevoel van verliefdheid geven, maar denk dat je dat pas zeker kan weten als je meer tijd met diegene hebt doorgebracht.
pi_41733285
gewoon je ding doen en niet zeuren. je bent duidelijk niet verliefd.
pi_41740502
Ik herken hier wel een stuk in. Niet eens weten wat je precies voelt, of het nou verliefdheid is op de persoon of verliefd op de aandacht.
Ik vind het soms nog moeilijk als ik erover nadenk.
Probeer jezelf iig niet te overtuigen dat er meer zit. Laat het rustig zn verloop gaan en je zult zien wat het uiteindelijk betekend. Als je teveel twijfeld zal het waarschijnlijk niet zo zijn, hoe graag je ook wilt.
  dinsdag 12 september 2006 @ 17:57:37 #18
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_41742442
Nouwja we zijn een aantal dagen verder maar ben wel degelijk verliefd

Wel is het zo dat ik het rustig aan wil doen.....dus het is nu gewoon nog afspreken en gezellig kletsen of uitgaan of wat dan ook samen
pi_41743149
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 17:57 schreef Marjan1985 het volgende:
Wel is het zo dat ik het rustig aan wil doen.....dus het is nu gewoon nog afspreken en gezellig kletsen of uitgaan of wat dan ook samen
Gewoon doen ja. Je hoeft toch niet meteen met hem te trouwen en vier kinderen te produceren?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 12 september 2006 @ 18:39:56 #20
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_41743747
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:19 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Gewoon doen ja. Je hoeft toch niet meteen met hem te trouwen en vier kinderen te produceren?
4 kinderen? zoveel?

En idd, we zien wel wat eruit komt......
pi_41745322
Waarom moet je na een paar dates al je ''relatie'' definiėren?
pi_41754016
Het lijkt me wel zo eerlijk om het er met hem over te hebben als je nu al niet weet wat je ermee aan moet. Je hoeft niet meteen je "relatie te definieren" maar je mag toch wel zeggen wat je denkt, zodat hij niet helemaal hotel de botel wordt en je daarna meteen zijn hart breekt...
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_41754179
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Het lijkt me wel zo eerlijk om het er met hem over te hebben als je nu al niet weet wat je ermee aan moet. Je hoeft niet meteen je "relatie te definieren" maar je mag toch wel zeggen wat je denkt, zodat hij niet helemaal hotel de botel wordt en je daarna meteen zijn hart breekt...
Als hij zo snel hotel de botel wordt vind ik dat zijn verantwoordelijkheid. In het begin is het aftasten en hoef je niet meteen al je kaarten op tafel te leggen, dat zou het mysterie van prille relaties saboteren en dat is nu juist het leukste
pi_41754322
Laat het gewoon lekker zijn beloop inderdaad.

Als het niet verliefd is heb je een leuke gezellige tijd met hem... als het wel verliefd is (waar het naar uitziet) dan er optimaal van proberen te genieten en niet te ver vooruit denken.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 13 september 2006 @ 20:11:21 #25
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_41780608
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:17 schreef mg794613 het volgende:

[..]

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com