's ochtends absentquote:Op zondag 10 september 2006 11:43 schreef Kriebbel het volgende:
''s nachts een vent....
Geen kwaad woord over bier.quote:Op zondag 10 september 2006 12:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
TS moet ook geen bier drinken.Gifspul.
+1 herkenbaarquote:Op zondag 10 september 2006 12:08 schreef Schorpioen het volgende:
Ik flik het ook elke keer. Ik weet dat het niet altijd zo'n jofele combinatie is maar dan zit je in de kroeg zwaar te zuipen en dan komt er een joint langs en dan ben je al zo ver heen dat je hem toch niet weigert. En dan word je stronken en dan komt er bij mij echt geen zinnig woord meer uit.
Gisteren weer eens geweigerd, want ik moet nog dingen doen vandaagquote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef Corksterr het volgende:
Tja, we zitten dan lekker te bieren en dan roept er plots iemand: "Zo ik heb trek in een joint man, kom we halen effe wat wiet".
Het weigeren lukt me dan nooit.
Dat heeft een reden.quote:Op zondag 10 september 2006 12:15 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Vieux cola is erg relaxt trouwens, vieux kost echt geen anus.
sissyquote:Op zondag 10 september 2006 11:32 schreef Corksterr het volgende:
Mên, mijn arme hoofd.![]()
Moge het snel maandag wezen.![]()
Ik had eerst 4 pils op, gevolgd door 2 plakken spacecake, vervolgens nog enkele biertjes. Daarop volgde een dikke joint en als afsluiting nog 2 pils ofzo. Nou, nooit meer.quote:Op zondag 10 september 2006 16:41 schreef Pido het volgende:
Kan erg relax zijn juist. Moet je het wel goed doseren. Niet eerst heel veel zuipen en dan heel blowen, dan word je onchill leip.
Anders is het echt vette shiiit.
Ja, met spacecake moet je ook heel voorzichtig zijn! Werkt anders dan roken!quote:Op zondag 10 september 2006 16:46 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik had eerst 4 pils op, gevolgd door 2 plakken spacecake, vervolgens nog enkele biertjes. Daarop volgde een dikke joint en als afsluiting nog 2 pils ofzo. Nou, nooit meer.
wijnquote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
is er nog een andere combinatie dan? weed + wijn? ik vind alles lekker met weed.
Tja, ik had nog nooit spacecake op dusja.quote:Op zondag 10 september 2006 16:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, met spacecake moet je ook heel voorzichtig zijn! Werkt anders dan roken!![]()
Hmm.. een paar biertjes dus. Ik zat meer te denken aan dronken zijn eigelijkquote:Op zondag 10 september 2006 16:46 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik had eerst 4 pils op, gevolgd door 2 plakken spacecake, vervolgens nog enkele biertjes. Daarop volgde een dikke joint en als afsluiting nog 2 pils ofzo. Nou, nooit meer.
Zóveel bier was het niet. Ik word er normaliter ook echt niet dronken van. Gisteren was voor het eerst dat ik het met wiet combineer, dus dat de combinatie verkeerd viel lijkt mij waarschijnlijker.quote:Op zondag 10 september 2006 17:45 schreef Logitik het volgende:
[..]
Hmm.. een paar biertjes dus. Ik zat meer te denken aan dronken zijn eigelijk
Die combinatie gaat makkelijk zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |