quote:Op zondag 10 september 2006 09:01 schreef Radjesh het volgende:
Ruiken!
quote:Op zondag 10 september 2006 09:02 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Het ruikt hier heerlijknog 2 minuutjes en ze zijn klaar
![]()
![]()
Even koffiezetten
eet smakelijk !quote:Op zondag 10 september 2006 09:00 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Dat heb ik weer. Ik wil lekkere croissantjes voor mijn ontbijt bakken, is het lampje van mijn combi-microgolfoven is stuk!
Dat ding is pas 12 jaar oud. Ik heb geen idee hoe ik dat ding moet vervangen! Hoe moet ik nu zien of mijn croissantjesklaar zijn?
Dankjequote:Op zondag 10 september 2006 09:04 schreef Aarde het volgende:
[..]
eet smakelijk !
en zonder lampje kan ook he!
je raakt wel snel ontmoedigd he! wat kan jou dat lampje nou schelen? als het maar werkt tochquote:Op zondag 10 september 2006 09:09 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dankjetuurlijk, zonder lampje kan ook, maar het staat zo armoeiig hè? En dan nog op zondag! Ik kan niet eens een nieuw lampje kopen! Ik kan er al helemaal niet bij, er zitten helemaal geen schroefjes in de buurt. Ik ga maar een nieuwe oven kopen. RIP oven.
![]()
quote:
Of je leest het topic gewoon eens door ...quote:Op zondag 10 september 2006 09:09 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een nieuw lampje kopen! Ik kan er al helemaal niet bij, er zitten helemaal geen schroefjes in de buurt. Ik ga maar een nieuwe oven kopen. RIP oven.![]()
Gooi hem van het balkonquote:Op zondag 10 september 2006 09:09 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dankjetuurlijk, zonder lampje kan ook, maar het staat zo armoeiig hè? En dan nog op zondag! Ik kan niet eens een nieuw lampje kopen! Ik kan er al helemaal niet bij, er zitten helemaal geen schroefjes in de buurt. Ik ga maar een nieuwe oven kopen. RIP oven.
![]()
Koop een nieuwe dan.quote:Op zondag 10 september 2006 09:00 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Dat heb ik weer. Ik wil lekkere croissantjes voor mijn ontbijt bakken, is het lampje van mijn combi-microgolfoven is stuk!
Dat ding is pas 12 jaar oud. Ik heb geen idee hoe ik dat ding moet vervangen! Hoe moet ik nu zien of mijn croissantjesklaar zijn?
Na 12 jaar al? Schandalig! Ik zou ermee terug gaan naar de winkel. Heb heb je de bon nog?quote:Op zondag 10 september 2006 09:00 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Dat ding is pas 12 jaar oud.
quote:
Dankje, ik wist al niet hoe ik erbij moest komen. Als ik van de week tijd heb zal ik het eens proberen, ik heb nog een koelkastlampje liggen.quote:Op zondag 10 september 2006 12:48 schreef Schonedal het volgende:
Volgens mij zit het lampje achter een roostertje en is niet bereikbaar vanuit de ovenruimte.
Dit wordt zo gedaan omdat anders het lampje zelf door de microgolven verhit zou worden.
Je kunt het lampje alleen bereiken door de achterwand van het apparaat los te schroeven.
Je trekt wel eerst de stekker er uit anders loop je kans een stevige oplawaai te krijgen.
Controleer eerst of het lampje niet gewoon los zit, is de gloeidraad stuk dan ga je naar een speciaalzaak zoals Handyman en koop je een nieuwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |