abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 januari 2002 @ 16:28:16 #1
20447 pa1n
n0 pa1n, n0 ga1n
pi_2671088
Het wordt langzamerhand wel eens tijd dat de Star Wars saga (deel 3,4 en 5) op DVD uitkomt.

Zijn er meer mensen die vol spanning zitten te wachten?

People who try to destroy you will only make you stronger.
pi_2671178
Niet echt. Er zijn vele betere films waar ik op zit te wachten. En de LucasFilm uitzuigerij kennende mag je waarschijnlijk een godsvermogen neertellen voor die films op DVD.

Dus nee, ik zit er niet echt op te wachten.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_2671187
Ik zit eerder op de Indiana Jones Trilogy te wachten
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 1 januari 2002 @ 20:30:48 #4
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_2673074
Tja het wordt wel tijd ja ik heb de aziatische (Sloeber ) versies ervan die zijn omgezet van laserdisc naar DVD.

Het kan overigens nog wel een aardig tijdje duren aangezien meneer Lucas wacht totdat deel 2 en 3 af zijn voordat ie met de ouwe trilogy aan de slag gaat.
  dinsdag 1 januari 2002 @ 20:33:22 #5
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_2673094
Ik denk dat ik ze in de 'goede' volgorde ga bekijken.
Episode 1 heb ik gezien, nu is het wachten op deel 2 & 3 en dan kan ik eindelijk deel 4, 5 & 6 gaan bekijken. Pffft.
Duurt nog ff dus.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 januari 2002 @ 22:44:32 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_2674443
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 16:28 schreef pa1n het volgende:
Het wordt langzamerhand wel eens tijd dat de Star Wars saga (deel 3,4 en 5) op DVD uitkomt.

Je bedoelt 4, 5 en 6 zeker
ow en NewBeatle, episode 3 komt over iets meer dan 3 jaar uit, je kan wel blijven wachten. Maar het merendeel kent de originele trilogie al, waarom wachten? daarbij is die trilogie stukken beter, en als je nog niet alles weet een stuk spannender. Het neemt een heel stuk spanning weg als je het op volgorde kijkt. Lucas heeft het niet voor niets op deze manier uitgebracht. Ga gewoon kijken
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 1 januari 2002 @ 22:55:08 #7
20465 missmistic
Wanted Dead Or Alive
pi_2674551
alsjeblieft Gatverdamme...

STARWARS IS ZO SLECHT

ik hoef hem niet op video of dvd

ik walg van het verhaal het is zo Saai.!!!

maar laat me vriend dit maar niet lezen

Moderator woensdag 2 januari 2002 @ 00:33:10 #8
18653 crew  D.
pi_2675553
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 20:33 schreef NewBeatle het volgende:
Ik denk dat ik ze in de 'goede' volgorde ga bekijken.
Episode 1 heb ik gezien, nu is het wachten op deel 2 & 3 en dan kan ik eindelijk deel 4, 5 & 6 gaan bekijken. Pffft.
Duurt nog ff dus.
Dat is toch sarcasme hoop ik.
Dat je ze nog niet gezien hebt.
(of houd je niet van goede films?)
pi_2675599
Duurt nog ZOOOOOO lang .. ik heb in de tussentijd de divx'jes maar gedownload
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 2 januari 2002 @ 14:46:39 #10
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_2679546
GL heeft zelf aangegeven eerst aan deel 1, 2 en 3 te willen werken (film/dvd) en daarna pas deel 4, 5 en 6 op dvd uit te brengen.

En dan is GL natuurlijk weer zo slim om ook nog eens een volledig box uit te geven (collectors edition)

Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  woensdag 2 januari 2002 @ 20:38:26 #11
20447 pa1n
n0 pa1n, n0 ga1n
pi_2683701
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 14:46 schreef SignOTheTimes het volgende:
GL heeft zelf aangegeven eerst aan deel 1, 2 en 3 te willen werken (film/dvd) en daarna pas deel 4, 5 en 6 op dvd uit te brengen.

En dan is GL natuurlijk weer zo slim om ook nog eens een volledig box uit te geven (collectors edition)

Ok, dan moet ik gewoon nog even geduld hebben. Thanks voor de info. Het is pure nostalgie by the way.

Oh, en degenen die Star Wars een verschrikkelijke film vinden hebben wel erg raar klikgedrag dan. Ik klik alleen maar op leuke topics

People who try to destroy you will only make you stronger.
pi_2683723
quote:
Op woensdag 02 januari 2002 20:38 schreef pa1n het volgende:
Oh, en degenen die Star Wars een verschrikkelijke film vinden hebben wel erg raar klikgedrag dan. Ik klik alleen maar op leuke topics
Zelfkastijding heet dat. Nooit van gehoord? Er zijn genoeg mensen die dat weer leuk vinden. Vergelijk maar met het bekijken van alle Star Wars films achter elkaar.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 2 januari 2002 @ 21:33:01 #13
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2684197
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 22:55 schreef missmistic het volgende:

STARWARS IS ZO SLECHT

Neem dan een kunstig hoogstandje als Titanic en Pearl Harbor, veel beter...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 3 januari 2002 @ 12:47:02 #14
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_2689752
quote:
Op dinsdag 01 januari 2002 16:28 schreef pa1n het volgende:

Ik wil Star Wars delen 4,5 en 6 wel op DVD hebben.
Deel 1 kan me gestolen worden.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_2690614
quote:
STARWARS IS ZO SLECHT
Reageer dan gewoon niet.

Maar ontopic, het gerucht gaat dat ze wel degelijk aan een DVD bezig zijn die in de tweede helft van dit jaar uit zou moeten komen. Dit gerucht heeft op TheForce.net gestaan, en is door de TFN crew als 'waarschijnlijk' bestempeld. Lucas en de zijne onthouden zich van commentaar...

pi_2695427
quote:

STARWARS IS ZO SLECHT

Je kunt nog altijd kiezen voor Friends op DVD natuurlijk!

Huppelkutje

pi_13884326
En we gaan ff met z'n alle op deze pagina rondsnuffelen...
pi_13884398
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:58 schreef kinky_queen het volgende:
En we gaan ff met z'n alle op deze pagina rondsnuffelen...
nutteloze topic kick...
[b]Positieve spirituele verandering is oké olé olé![/b]
pi_13884510
quote:
Op donderdag 3 januari 2002 12:47 schreef Smots het volgende:

[..]

Ik wil Star Wars delen 4,5 en 6 wel op DVD hebben.
Deel 1 kan me gestolen worden.

Helemaal mee eens. Deel 2 was nog wel ok. Maar deel 4, 5 en in mindere mate 6 zijn echt top
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_13884575
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:00 schreef Blanche_Fantasy het volgende:

[..]

nutteloze topic kick...

Bedankt voor het helpen "kicken"

Lord Vader's Secret Plan - Nov. 5, 2003--Links Updated
October 14, 2003 | 8:43 AM EST | Bill

Just because I am the "Q&A guy", it doesn't mean that I can't do news.

A few days ago, my friend Scott dropped me a note. Besides sharing the "Star Wars freak" label, my pal also shares a fondness of things Vader and knew I would appreciate this one.

Scott works at a place (that shall remain nameless) that sometimes gets cool Star Wars perks and this might be the coolest. Apparently, Lucasfilm is holding an event at the Presidio on November 5th and they sent out invitations to companies that they have done business with. His boss, knowing that he was a Star Wars fan, was gracious enough to just GIVE him the invitation and this isn't your normal paper invitation. It's a Saga Throne Room Vader glued to a glossy black acrylic block with a brushed metal plate attached which reads:

"LORD VADER IS PLANNING A MAJOR ASSAULT.
HE SUMMONS YOU TO SHARE HIS TOP SECRET
BATTLE PLANS.

WEDNESDAY, NOVEMBER 5, 2003

THE OFFICERS' CLUB
AT THE PRESIDIO
SAN FRANCISCO, CA

LIGHTSABERS AND BLASTERS MUST BE CHECKED AT THE DOOR.

MAY THE FORCE BE WITH YOU"

This raises a big question: What assault does Lucasfilm have planned here? It seems a tad early to reveal marketing plans for Episode 3, which is still 1.5 years away. Could this event be tied to the recent rumors about the Original Trilogy coming to DVD???

We'll have to wait until 11/5 to find out but you can see the invitation and plaque by clicking on these links:

The Plaque

The Invitation

Big thanks to Scott for sharing his news with us!

voor de duidelijkheid:

[Dit bericht is gewijzigd door kinky_queen op 14-10-2003 21:09]

pi_13884599
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:07 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Bedankt voor het helpen "kicken"

valt wel mee, want hij stond al bovenaan
[b]Positieve spirituele verandering is oké olé olé![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 november 2003 @ 19:32:21 #22
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_14467885
quote:
Star Wars Trilogy (DVD): Its taken a while but at last its confirmed - the original trilogy is indeed officially coming to DVD in September next year. AICN has heard from sources at the Star Wars summit at the Presidio in San Francisco the other day where Lucasfilm gave a marketing presentation for "Episode III" and confirmed the disc releases and a few other new projects on the horizon: "The marketing timeline for Star Wars is as follows - This week, The Clone Wars, then the original Star Wars trilogy is being released September 2004, then Episode 3 teaser advertising begins in January of 2005, Episode 3 May 2005, Episode 3 DVD/VHS November 2005. One little fun fact - seems that they have TWO Star Wars television ideas floating around the ranch...one would be animation and the other - LIVE ACTION. These television projects would be in 2006". The REAL meat and potatoes was the Episode 3 footage! Some cool as hell stuff. Anakin is looking darker than ever. Dark clothes, with what appears to be some scars on his face. They showed one seen with Obi-Won, The Emperor and Anakin crashing their ship into a planet as the ship burns. They showed some animation of what will be OB1's transportation at one point in the film. A large lizard that's able to walk upside down and scale walls". Thanks to 'JHBlade', 'Geoff' & 'Brandon'.
http://www.darkhorizons.com/news.htm
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_15380019
volgens the force.net:

Just following up information to your stories about the Classic Trilogy on DVD; our upcoming releases bulletin lists Star Wars: A New Hope, The Empire Strikes Back and Return of the Jedi as being released by 20th Century Fox on November 4th, 2004. This information came to us via FOX themselves, so it's 99% reliable.
One other note, prices won't be known for sure until approximately 3 months before release. And as of today they're listed as separate releases; there's no Star Wars trilogy box set listed though it will be released, presumably. I thought it was interesting as Indy isn't available separately.

zaterdag 13 december 2003 @ 15:57:41 #25
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_15380066
Wat is er mis met de video's?
Het zou helemaal goed zijn als ze de ouwe (niet special edition) erbij zetten, dan zou ik hem wel kopen. Ik mis dingen als het liedje Lapti-Nek best wel!
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')