Dat gebruik ik juistquote:Op zondag 10 september 2006 01:06 schreef bolivian het volgende:
Heb ik het inmiddels niet kristalhelder gemaakt dat je gewoon Opera moet gaan gebruiken?
Dat is om te kunnen patsen.quote:Op zondag 10 september 2006 01:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
welke balk?
vind alles chill, alleen die top 500 een beetje triest en overbodig
Ik kan me zo nergens meer vertonen. En ze zeggen gewoon deal with itquote:
wat een fok op systeem wanneer je niet eens een s erbij kan droppen maar wel drie puntjes ...quote:Op zondag 10 september 2006 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan me zo nergens meer vertonen. En ze zeggen gewoon deal with it![]()
fokforum_lightquote:Op zondag 10 september 2006 01:07 schreef Repeat het volgende:
fokforum_dark
quote:Op zondag 10 september 2006 01:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
wat een fok op systeem wanneer je niet eens een s erbij kan droppen maar wel drie puntjes ...
quote:Op zondag 10 september 2006 00:24 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Diegene hebben photoshop of paint shop pro geinstalleerd of gebruiken een andere layout.
En als ze voor jou speciaal de limiet verhogen, zijn er weer tig anderen die in dat geval een lettertje missen.
Je moet er maar mee leren leven.
Limiet verhogen, daar doel ik niet op. Het feit dat er na het zetten van een limiet nog wel drie puntjes kunnen worden gezet, waarom niet zo instellen dat er bij uitzonderingen die op de grens zitten, handmatig kan worden aangegeven dat de 3 puntjes niet nodig zijn, zoals bij jou dus.quote:Op zondag 10 september 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja idd maarjah dat was niet mogelijkquote:Op zondag 10 september 2006 01:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Limiet verhogen, daar doel ik niet op. Het feit dat er na het zetten van een limiet nog wel drie puntjes kunnen worden gezet, waarom niet zo instellen dat er bij uitzonderingen die op de grens zitten, handmatig kan worden aangegeven dat de 3 puntjes niet nodig zijn, zoals bij jou dus.
Maar goed, why should i care, in ieder geval verbeterpuntje dit.
quote:Op zondag 10 september 2006 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Volgens mij nemen die 3 puntjes meer ruimte in dan de s.
Fok op systeem dus, kwalijke zaak dit, vind dat ze dit wel mogen verbeteren, ik erger me er aan, gewoon die 3 puntjes handmatig kunnen overrulen en klaar.quote:Op zondag 10 september 2006 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja idd maarjah dat was niet mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |