Je snapt toch wel dat de leeftijd van 14 tot 18 een grijs gebied is. Sommige meiden zijn eerder volwassen dan andere (geestelijk) en weten al eerder waar ze aan toe zijn. Je kan niet iedereen gaan testen of ze er geestelijk wel klaar voor zijn en of ze weten waar ze mee bezig zijn, dan is de beste optie het maar te beschermen/verbieden.quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
HET DEBUUT. Overbekende Nederlandse film over een oude man die een relatie heeft met een pubermeisje. Hoofdrol is van Gerard Cox.
Ik snap al die commotie niet over de pedofiliepartij. Ik heb ooit in mn pubertijd die film gezien en met een jongen van 30 sex gehad, terwijl ik zelf nauwelijks 15 was.
http://www.hollandsfilmglorie.com/inHet_debuut.html
Ik bedoel: In mijn tijd deed je niet anders.
Laatste zinnetje maakt het wat lastig om iets te proberen lijkt mij voor efebofielen. Dit is bijvoorbeeld niet het geval als een puber een wat oudere vriendin heeft. Wat is nu een 'wat oudere vriendin' ?? Dat komt een beetje willekeurig over. maar laatst is er wel een vent van een snackbar voor 18 maanden in de cel geknikkerd om efebofilie.quote:De Nederlandse wet schrijft bij geslachtsverkeer met kinderen van twaalf tot zestien jaar aanzienlijk lagere straffen voor, en de rechter moet in elk geval zelf beslissen of de oudere partner strafbaar is (dit is bijvoorbeeld niet het geval als een puber een wat oudere vriend(in) heeft).
tuurlijk kan dat niet werken.quote:Op zondag 10 september 2006 11:31 schreef nozem het volgende:
Het Debuut laat dan ook zien dat een relatie tussen een oude kerel en een jong meiske op alle fronten niet werkt.
Ik weet niet wie zieliger is, jij of die kerel van 30quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik snap al die commotie niet over de pedofiliepartij. Ik heb ooit in mn pubertijd die film gezien en met een jongen van 30 sex gehad, terwijl ik zelf nauwelijks 15 was.
Ik bedoel: In mijn tijd deed je niet anders.
Ben je nu ook trots op jezelf en waren je vriendinnetjes, die toen nog met barbies speelden i.p.v. met véél te oude kereltjes te nuecken, toen ook jaloers op je?quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:Ik snap al die commotie niet over de pedofiliepartij. Ik heb ooit in mn pubertijd die film gezien en met een jongen van 30 sex gehad, terwijl ik zelf nauwelijks 15 was.
Don't give a sjit. Kwestie van oefenen, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 10 september 2006 22:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ouderen zijn beter en meer bedreven en komen minder snel tot een orgasme. Dat is voor vrouwen veel lekkerder.
Waarom denk jij dat zoveel meisjes onder de 25 nog nooit gesquirt hebben?
quote:Op zondag 10 september 2006 22:36 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik squirtte door mijn vriendje destijds al op mijn 15e dus. En ja dat is wel stoerder ja.
Ik wou dat ik zo stoer wasquote:Op zondag 10 september 2006 22:36 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik squirtte door mijn vriendje destijds al op mijn 15e dus. En ja dat is wel stoerder ja.
haal even lekker je eigen topic onderuit enzo..quote:Op zondag 10 september 2006 22:36 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Kom jij maar eens even met mij mee danquote:Op maandag 11 september 2006 10:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb het nooit gehad maar ik zou het wel willen want ik val alleen maar op oude mannen.![]()
plaats eerst eens een foto van jezelfquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee. Ik wist helemaal niet dat ik strafbaar was, vroeger toen ik 15 was en mijn vriendje 30. Ik zou er nooit aangifte van doen, maar ik heb 2 jaar sex met hem gehad ik was bijna 14 toen ik ontmaagd werd door hem en ruim 16 toen het uitraakte, maar ik wist helemaal niet dat het niet mocht. Als de politie hier nu achter komt, is het dan strafbaar of geld dat alleen als ik er aangifte van doe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |