Ik denk dat bb wel het deuntje gaat inzettenquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
En ze gaan dit allemaal doen zonder muziek
Dat wordt geweldig dus
zekers....quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit Robbie Williams te kijken, live in Leeds, so it better be good MOULING BB ROUGE
Het groepje Egbert, Semih en Tijn is nog voordat het begonnen is al uitgeschakeld?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
BB haakt hier meteen in.
Wie gaat er naar de volgende ronde.
SMS ROUGE NAAR 4141 5euro per ontvangen bericht (u ontvangt maximaal 10 berichten)
SMS KAMPERS NAAR 4141 5euro per ontvangen bericht (u ontvangt maximaal 10 berichten)
U kunt ook bellen, 0909 4141 10euro per minuut (u blijft gemiddeld 30 minuten aan de lijn)
Veel drank zal er niet zijn volgens mij (ze hebben niet veel over)quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:12 schreef Papabear het volgende:
Nou, kom op met de voorstelling en de drank
Ja kwamen neit door de (vee) keuring, zijn de afvallers in de voorronde.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het groepje Egbert, Semih en Tijn is nog voordat het begonnen is al uitgeschakeld?
Oh ik hoop het echt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat bb wel het deuntje gaat inzetten
Met dank aan?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Veel drank zal er niet zijn volgens mij (ze hebben niet veel over)
Dat zal toch niet?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Waar hangt Tijn eigenlijk uit? Weer op bed?
Ben het er he-le-maal mee eensquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja kwamen neit door de (vee) keuring, zijn de afvallers in de voorronde.
Shit Happens meid.
Tijn doet mee met de acrobaten-act.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:14 schreef flugeltje het volgende:
Waar hangt Tijn eigenlijk uit? Weer op bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |