dat jij je druk kan maken om zo'n kut-kloonquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:57 schreef nsfw het volgende:
Mensen die een hekel hebben aan -Sandstorm- zijn echt sukkels!
één van de weinige fokkers met ongenuanceerde droge humor die het vaakt lukt om mensen compleet op te jutten!
Mensen die dit niet waarderen moeten gewoon zichzelf verwijderen hier! En al helemaal de modjes die het wagen zijn topics te sluiten of zijn reacties te verwijderen!
zo!
Nee joh, mensen die fictieve schaamharen van fictieve Turken in een fictieve kebab verzinnen, alleen om ons te vermaken, zijn tof.quote:
Nee die zijn gestoordquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee joh, mensen die fictieve schaamharen van fictieve Turken in een fictieve kebab verzinnen, alleen om ons te vermaken, zijn tof.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
* meldt als zijnde sukkel
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
* meldt als zijnde sukkel
Er zijn altijd mensen die bepaalde users kut vinden, maar al die mensen die sandstorm top vinden (ik o.aquote:Op zondag 10 september 2006 00:30 schreef nsfw het volgende:
het feit dat jullie em een sukkel vinden komt blijkbaar omdat jullie dat soort humor niet snappen... kunnen jullie verder ook niets aan doen hoor
Ben ik ookquote:Op zondag 10 september 2006 00:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die bepaalde users kut vinden, maar al die mensen die sandstorm top vinden (ik o.a) vinden jou gewoon een baggere kutusert
![]()
Laat em maar komen!quote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Maisnon het volgende:
Ben je bang dat ie je gaat afzeiken nsfw
Die kutklonen van tegenwoordigquote:Op zondag 10 september 2006 01:27 schreef MrSASO het volgende:
nsfw is Sandstorm??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |