Dan schakel je het uit.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef nsfw het volgende:
't is vet kut dat er bij MyAT een nieuw venster open gaat op elk topic wat je aanklikt!
En het is ook vet kut dat als je op fotoboek klikt dat er géén nieuw venster verschijnt!
Kun je uitzetten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:58 schreef nsfw het volgende:
't is vet kut dat er bij MyAT een nieuw venster open gaat op elk topic wat je aanklikt!
En het is ook vet kut dat als je op fotoboek klikt dat er géén nieuw venster verschijnt!
Komt omdat de banners even uitstaan, komt wel terug geodquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:02 schreef SilverBullet het volgende:
Dat gedeelte waar de titel in staat is ook een beetje te groot vind ik.
Margin mag iets groter ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:13 schreef Nosh het volgende:
Ik vind de uitlijning van de posts (alles in de linkerbovenhoek gepropt) nog steeds kut. En ja, dat ga ik overal melden ook.
Nee precies,maar Whoops is heel irriquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:11 schreef veldmuis het volgende:
Dat Whoops' plugin niet meer werkt zuigt. Verder boeit het me allemaal niks.
Zeker IE 6.0quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:37 schreef Xenwolfie het volgende:
Om de een of andere reden ziet het er nogal raar uit bij mij?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |