Voor de duidelijkheid dit hele aankomende verhaal is 1 grote klacht!!
Afgelopen Zaterdag, kom ik terug uit de stad, had 1 of andere joker mijn ventieldopje uit mijn wiel gehaald en weggegooid. Ik dus GVD GVD!
![]()
Taxi besteld en voor 15 Euro naar huis. Mijn fiets stond dus nog wel in de stad. Wilde ik die dus vandaag ophalen. (met de auto van mijn vader waar wel een fiets in past). Kom ik thuis, auto staat er, vader weg. Waar zit die? In de kroeg, met je raadt het al: de sleutels opzak.
![]()
Dus ik zeg: dan rij ik nu wel even naar je toe (met mijn eigen auto) om die sleutels op te halen. Ik dus naar zijn kroegje rijden, waar vader al was vertrokken. Kon ik dus GVD, naar zijn bedrijf rijden om de reserve sleutels op te halen!
![]()
Afin zo gezegd zo gedaan, sleutels opgehaald, terug gereden, en mijn vaders auto gepakt. Ik dus weer de stad in om mijn fiets op te halen, fiets ingepakt, rij weer naar huis. Kom ik GVD voor het meest vertyfde stoplicht te staan die net van groen op rood sprong, kon ik daar dus ook weer 5 minuten wachten. 1 maal na de stoplichten gebeurde het, jawel hoor er kwam dus serieus een verpauperde camper van 20 jaar oud voor mij rijden. Dat kut ding ging dus 30 rijden waar je 60 mocht. Ik dus fucking kwaad.
![]()
Ik ging die camper dus inhalen, maar dit moest met een redelijk vaartje gezien er een tegenligger aankwam. Dit ging echter allemaal goed alleen had ik wel 100 op de teller staan. Ik dus gas los, nog 75 op de teller ofzo, en natuurlijk FLITS!!!!!! Stelletje kloten honden!!!!
Kut camper!
Kut Puber die mijn fiets vertyfde
Kut vader
Kut stoplichten