Ofwel; dat gaat nergens over, hij weet niet eens waar het over gaat, het gaat om een xbox met meuk en niet om 1 spel ofzo. Ik denk dat ongeveer iedereen wijs genoeg is om hier niet in te trappen? Uiteraard wil hij via Western Union of een andere vage methode het doen en..quote:Hello,
I can as well say i am a game adicted,I will like to buy this game and more so it will keep a me and my most loved only son happy because we like engaging in competition.I am in the United kingdom and this is where the shippment will come.If you are will ing to sell to me at the price stated then you can provide me with the information below
Thanks
Account name
Account No:
Bank Name:
City:
Country:
Item Name:
Item Price:
Shipping Cost:
My shiping adress is
James Hawkins
2a st chads road
Tilbury
Essex
Uk
Werk het idee eens verder uit?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:43 schreef postmortum het volgende:
stuur hem eeen mailtje in fok1taal, zo van hendig sjiek gek maar je bent zo gaar dat e me wilt pwnen bis unne noob![]()
iets van pauper erin etcquote:
Daar komen die Negerianen natuurlijk vandaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:40 schreef SuperRogier het volgende:
Klacht: Buitenlanders (meestal uit Negeria)
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Stuur hem dit:
Boh gek, dus jij mij toensjus een e-mail sturen om mijn lollerBox te kopen rotte gek.
Opzich wel hendig sjiek van jouw. Maar hee gek, in principe denk ik zo van
totally n00b. In die geintjes van die negerianen zoals jou trap ik niet in jong vuilak.
Dus in principe bist du gepwnd wie unne n00b.
Oja: marmeren deuren en chromen seats pwnen de n00bs.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Stuur hem dit:
Boh gek, dus jij mij toensjus een e-mail sturen om mijn lollerBox te kopen rotte gek.
totally n00b. In die geintjes van die negerianen zoals jou trap ik niet in jong vuilak.
Vraag me echt af of je nou zelf nog kan lachen om die internet humor van je.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Stuur hem dit:
Het is toch de bedoeling dat je em verkoopt?quote:[b]Op zaterdag 9 september 2006 18:40 schreef
Samenvatting: Een rofln00b aka "schorem" uit het buitenland wou me pimpin' xbox kopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |