quote:Op maandag 11 september 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
Haha, wie hielp die spiraal weghalen?
De computers hier die we vanochtend gebruikten, staan nu op ongeveer 3%. Ik hoop dus dat ze morgen op een procent of 20 staan!,
,
!
nogal jah!quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Cyaa het volgende:
Wat een irritant figuur daar in de F met dat roze
Als je verder inzoomt (rechtermuisknop) kun je veel nauwkeuriger werken bij het wegwerken van lijnen, kost je veel minder inkt.quote:Op maandag 11 september 2006 15:21 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb mijn 15% ook besteed aan het wegwerken van de roze lijntjes..
Welke is groter / even groot dan?quote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef kruimel_20 het volgende:
geweldig![]()
Het Fok! logo is zo ongeveer het grootste logo op drawball... natuurlijk zijn er mensen jaloers
Ik bedoel dus niet de history van de topics, maar gewoon de drawball history. die 2 pijltjes linksboven de bal dusquote:Op maandag 11 september 2006 15:25 schreef DennisQ het volgende:
[..]
ff zegt ie, 14 topics a 300 posts= 4200 posts doorspitten, degene die screenshots gepost hebben weten die zelf wel te vinden, daar doe ik dan ook een beroep op.![]()
De history die er nog in zit is te weinig,er staat eerst niets en dan in een keer staat het logo er. Niet leuk voor een animatie dus. Maar goed, wel iets om rekening mee te houden bij een volgend project misschien.quote:Op maandag 11 september 2006 15:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet de history van de topics, maar gewoon de drawball history. die 2 pijltjes linksboven de bal dus
Ik wilde het net gaan makenquote:Op maandag 11 september 2006 16:01 schreef Sjippe het volgende:
er zit weer iemand de o te verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |