Ik doe mee!quote:Op zondag 10 september 2006 22:40 schreef zjosken het volgende:
boven in de O zit iemand weer te klotenIk kloot terug
![]()
Ik heb daar heel wat zwart weg zitten halen met de vierkanttool. Jammer dat ik niet meer inkt heb. Hoe mensen op 100% komen is mij een raadsel. Ik kijk 's morgens en 's avonds maar heb nooit meer dan 20 a 30 % inkt.quote:Op zondag 10 september 2006 22:40 schreef zjosken het volgende:
boven in de O zit iemand weer te klotenIk kloot terug
![]()
Hoe vaker je je inkt gevruikt, hoe sneller het bijvult.. Ik heb dagelijks al 70% wat ik kan gebruiken. Nog ff en ik zit ook op de 100% per dag!quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb daar heel wat zwart weg zitten halen met de vierkanttool. Jammer dat ik niet meer inkt heb. Hoe mensen op 100% komen is mij een raadsel. Ik kijk 's morgens en 's avonds maar heb nooit meer dan 20 a 30 % inkt.
Het in de OP gepropageerde 'inkt sparen' is dus om meer dan één reden onhandig?quote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Hoe vaker je je inkt gevruikt, hoe sneller het bijvult.. Ik heb dagelijks al 70% wat ik kan gebruiken. Nog ff en ik zit ook op de 100% per dag!
Het vult sneller bij als je drawball.com open hebt staan! En als je 1 dagje niets gebruikt, sjeh dan heb je de dag daarop wat meer he!quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb daar heel wat zwart weg zitten halen met de vierkanttool. Jammer dat ik niet meer inkt heb. Hoe mensen op 100% komen is mij een raadsel. Ik kijk 's morgens en 's avonds maar heb nooit meer dan 20 a 30 % inkt.
Maar het netto resutaat is dan toch hetzelfde? Verder zal ik drawball eens open laten staan, kijken of dat scheeltquote:Op zondag 10 september 2006 23:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het vult sneller bij als je drawball.com open hebt staan! En als je 1 dagje niets gebruikt, sjeh dan heb je de dag daarop wat meer he!
quote:Op maandag 11 september 2006 09:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een stukje van de zwarte belijning van de K hersteld. Hm, misschien heb ik de balk wat te breed gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |