Ik heb ook al een paar keer gemerkt dat ik dubel werk aan het doen was. ZOnde van je inkt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:02 schreef Dromer het volgende:
Dan kunnen tenminste tien man ongecoördineerd tegelijkertijd hetzelfde stukje herstellen.![]()

Here's a thought. Drawball is niet exclusief voor het Fok! forum..quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:25 schreef Maisnon het volgende:
Welke kenkerlijer heeft net mijn aap zitten verneuken? Ik bouwde hem expres in het oranje en in oranje kleuren, hele tijd mee bezig geweest.
Dankjewel hoor mongool

Dat snap ik, maar het was iemand met een color picker en een vierkant tool, die behoorlijk precies te werk gingquote:Op zaterdag 9 september 2006 20:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Here's a thought. Drawball is niet exclusief voor het Fok! forum..Iedereen ter wereld kan het gedaan hebben m8..

Is dat met mijn vierkant-tool? Versie 4? Wel apart hoor, heeft verder niemand geloof ik. En is ook niet echt logisch want het programma bestuurd alleen de muis, het doet verder niks met je browser ofzo..quote:

Ik ging net even helpen.quote:Op zondag 10 september 2006 01:21 schreef Mister_Slide het volgende:
De punt van het uitroepteken kan ook wel wat wat verbeterd worden

Gefixtquote:Op zondag 10 september 2006 12:30 schreef dubidub het volgende:
Er ging bij mij iets gigantisch fout met de vierkant tool toen ik een ruit wilde tekenen tussen de F en de O. Ik wilde met een oranje ruit een stuk groen weghalen, maar hij tekende hem op een andere plaats, een stukje door de O. Ik heb geen inkt meer, er zit nog wat oranje in de O, kan iemand dit fixen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |