jawel, probeer te sparen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, wachten we niet tot 21:00 vanavond?

Even mijn antwoord op hun site:quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Flabber wil zo te lezen een staakt het vuren en ik zeg: oproken die vredespijp
Ik ben namelijk voor veel Nederlandse logo's en Flabber is Nederlands
quote:Ik ben voor een NL-samenwerking, niet mekaars logo onderkliederen, maar ernaast verder gaan, kijken hoe groot Nederland kan worden.

Kalken ze toch flabber in die nl vlag ernaast?quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Flabber wil zo te lezen een staakt het vuren en ik zeg: oproken die vredespijp
Ik ben namelijk voor veel Nederlandse logo's en Flabber is Nederlands

hij wordt niet meteen bijgewerktquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:41 schreef droks het volgende:
Ik repareer ook wel eens wat als ik er toevallig op kom maar als ik dan uitzoom dan zie ik het oorspronkelijke weer? Hoe komt dit?

duurt ff, je hebt dan catch!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:41 schreef droks het volgende:
Ik repareer ook wel eens wat als ik er toevallig op kom maar als ik dan uitzoom dan zie ik het oorspronkelijke weer? Hoe komt dit?

Die had je snel gevonden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 17:57 schreef mcDavid het volgende:
wie was dat?

Dan kunnen tenminste tien man ongecoördineerd tegelijkertijd hetzelfde stukje herstellen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:13 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, wachten we niet tot 21:00 vanavond?

Niemand?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:08 schreef DennisQ het volgende:
Ben ff aan het experimenteren met die tooltjes, maar waarom wordt mijn browser afgesloten als ik op de D druk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |