quote:Op maandag 11 september 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
Haha, wie hielp die spiraal weghalen?
De computers hier die we vanochtend gebruikten, staan nu op ongeveer 3%. Ik hoop dus dat ze morgen op een procent of 20 staan!,
,
!
nogal jah!quote:Op maandag 11 september 2006 15:13 schreef Cyaa het volgende:
Wat een irritant figuur daar in de F met dat roze
Als je verder inzoomt (rechtermuisknop) kun je veel nauwkeuriger werken bij het wegwerken van lijnen, kost je veel minder inkt.quote:Op maandag 11 september 2006 15:21 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb mijn 15% ook besteed aan het wegwerken van de roze lijntjes..
Welke is groter / even groot dan?quote:Op maandag 11 september 2006 15:32 schreef kruimel_20 het volgende:
geweldig![]()
Het Fok! logo is zo ongeveer het grootste logo op drawball... natuurlijk zijn er mensen jaloers
Ik bedoel dus niet de history van de topics, maar gewoon de drawball history. die 2 pijltjes linksboven de bal dusquote:Op maandag 11 september 2006 15:25 schreef DennisQ het volgende:
[..]
ff zegt ie, 14 topics a 300 posts= 4200 posts doorspitten, degene die screenshots gepost hebben weten die zelf wel te vinden, daar doe ik dan ook een beroep op.![]()
De history die er nog in zit is te weinig,er staat eerst niets en dan in een keer staat het logo er. Niet leuk voor een animatie dus. Maar goed, wel iets om rekening mee te houden bij een volgend project misschien.quote:Op maandag 11 september 2006 15:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet de history van de topics, maar gewoon de drawball history. die 2 pijltjes linksboven de bal dus
Ik wilde het net gaan makenquote:Op maandag 11 september 2006 16:01 schreef Sjippe het volgende:
er zit weer iemand de o te verpesten.
Dat is de plek voor de reeksen in GC.quote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef Catbert het volgende:
Waarom is dit topic naar onder verplaatst?
Ik had nog 70% inkt.... en heb al dat gele weg gewerkt in de F. Tevens heb ik uit de F verwijderd wat leek op een drol ofzo uit het witte deel, en ik heb de "JAAP" uit de "JAAP STAM" (was dat Tong80?) verwijderd, en toen was mijn inkt op.....quote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef Cyaa het volgende:
Er staat een mooi geel rondje op de F, en ik heb geen inkt meer.
Dat was ik. Nu is m'n inkt op.quote:Op maandag 11 september 2006 18:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Iemand is de O aan het repareren aan de onderkant maar er word direct weer oranje overheen gekladderd
Hij is veel te breed en je moet je ogen eens gaan fixen of de kleurentool gebruiken want die kleur blauw ziet er echt niet uitquote:Op maandag 11 september 2006 20:16 schreef yosander het volgende:
Ik heb de hele punt van de '!' weer opnieuw gemaakt.
Nou, als je gewoon er 100% op inzoomt dan zie je gewoon blauw, en die kleurtool werkt bij mij niet want dan krijg ik alleen grijs.quote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij is veel te breed en je moet je ogen eens gaan fixen of de kleurentool gebruiken want die kleur blauw ziet er echt niet uit
Als jij nu al gaat letten op de kleurenquote:Op maandag 11 september 2006 20:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij is veel te breed en je moet je ogen eens gaan fixen of de kleurentool gebruiken want die kleur blauw ziet er echt niet uit
Hij is er nu weer behoorlijk goed aan toe in vergelijking met toen straks...quote:Op maandag 11 september 2006 21:38 schreef Backhander het volgende:
hijs op t moment wel heel erg verneuqt
Nadeel 3 van allemaal rond hetzelfde tijdstip prutsen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:12 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb wat inkt aan de K gespendeert, maar meeeen, wat is dat retetraag.
`9 % nog maar opgebouwdquote:Op maandag 11 september 2006 22:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nadeel 3 van allemaal rond hetzelfde tijdstip prutsen.
Ah. Jammer. De reden dat ik dit gevonden heb is dat ik 't topic een paar keer bovenaan zag staan en nieuwsgierig geworden ben.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is de plek voor de reeksen in GC.
Dat is dit topic ook geworden.
Daarom lieten ze 'm wel eerst bovenaan staan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah. Jammer. De reden dat ik dit gevonden heb is dat ik 't topic een paar keer bovenaan zag staan en nieuwsgierig geworden ben.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef Adfundum het volgende:
Zo, ik heb die GOT-henk maar eens een echt rond rechteroog gegeven. Dat zag er toch niet uit!
Linkeroog alleen de pupil, toen was de inkt op. Rest gaat weer naar Fok!
Heel klein in de zwarte rand "OOG BY FOK" geschreven.
Misschien wordt er dan over en weer minder vernield.
De boel daar opneuken kost ook inkt. En ik maak zelf wel uit hoe ik het besteedt. Doe vanaf het begin al mee aan het FOK-logo en heb er zat inkt aan gegeven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]wat denk je nou zelf?
je reinste inktverspilling is dat!
volgens mij is het effectiever de boel op te neuken daar, dan verspillen ze hun inkt ten minste aan eigen logo!
Dat gele ding met stekeltjeshaar wat een smiley moet voorstellen is het logo van GOT.quote:
Laat ze maar lekke ruitrazen zou ik zeggen, het logo is weer aardig verneukt, maar als we vanavond ofm orgen avond met zn alleen tegelijk gaan repareren komt het wel weer goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Pff . 50% gebruikt voor het herstellen van de F en dan het witte gedeelte. Het is bijan niet te doen
ok doit bericht wou ik gister al platsen maar op de een of andere manier wou ie de pagina niet laden., en toen deej ik dat net en nu staat ie er dus.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:17 schreef gateway het volgende:
zo weer ff wat gefixt, ga straks wel verder (100% wel veel is om in 1 keer te verkleuren!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |