Hij is er nu weer behoorlijk goed aan toe in vergelijking met toen straks...quote:Op maandag 11 september 2006 21:38 schreef Backhander het volgende:
hijs op t moment wel heel erg verneuqt
Nadeel 3 van allemaal rond hetzelfde tijdstip prutsen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:12 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb wat inkt aan de K gespendeert, maar meeeen, wat is dat retetraag.
`9 % nog maar opgebouwdquote:Op maandag 11 september 2006 22:23 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nadeel 3 van allemaal rond hetzelfde tijdstip prutsen.
Ah. Jammer. De reden dat ik dit gevonden heb is dat ik 't topic een paar keer bovenaan zag staan en nieuwsgierig geworden ben.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is de plek voor de reeksen in GC.
Dat is dit topic ook geworden.
Daarom lieten ze 'm wel eerst bovenaan staan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah. Jammer. De reden dat ik dit gevonden heb is dat ik 't topic een paar keer bovenaan zag staan en nieuwsgierig geworden ben.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:49 schreef Adfundum het volgende:
Zo, ik heb die GOT-henk maar eens een echt rond rechteroog gegeven. Dat zag er toch niet uit!
Linkeroog alleen de pupil, toen was de inkt op. Rest gaat weer naar Fok!
Heel klein in de zwarte rand "OOG BY FOK" geschreven.
Misschien wordt er dan over en weer minder vernield.
De boel daar opneuken kost ook inkt. En ik maak zelf wel uit hoe ik het besteedt. Doe vanaf het begin al mee aan het FOK-logo en heb er zat inkt aan gegeven.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]wat denk je nou zelf?
je reinste inktverspilling is dat!
volgens mij is het effectiever de boel op te neuken daar, dan verspillen ze hun inkt ten minste aan eigen logo!
Dat gele ding met stekeltjeshaar wat een smiley moet voorstellen is het logo van GOT.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |