Goedemorgen allemaalquote:
die van de simpelveld meetquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
@fraubitch ik weet nog steeds niet welke foto's je nog van mij zou krijgen.
Dan ben ik bang dat je heel lang zal moeten wachten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
die van de simpelveld meetvn mij en mijn vriendinnen
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:17 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je heel lang zal moeten wachten.
Ik ben daar n.l. niet geweest.......
Volgens mij verwar je mij met iemand anders.
Ben dan wel benieuwd met wie.
Ik denk dat je PeterEOS350D bedoelt!quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]Sorry.. die had ook zo'n tering lange-quasi-moeilijke naam... was ook iets met eos300 glaube ich
Het maakt mij niets uit. Het is meer voor jouw lastig om nu uit te vinden wie dat dan wel geweest moet zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]Sorry.. die had ook zo'n tering lange-quasi-moeilijke naam... was ook iets met eos300 glaube ich
Ga geen pimpende monumenten fotograferen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:18 schreef veldmuis het volgende:
Nog mensen die pimpende monumenten gaan fotograferen vandaag?.
Check en dubbelcheck.. Die is na de Simpelveld meet ook niet meer op FOT verschenen..quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:29 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Ik denk dat je PeterEOS350D bedoelt!
Hij zwerft nog wel op FOK. Laatste bezoek 3 dagen, 19 uur, 10 minuten geleden.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Check en dubbelcheck.. Die is na de Simpelveld meet ook niet meer op FOT verschenen..![]()
*ook een aai over FB's bolleke geeft
ja goed idee dankje.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Hij zwerft nog wel op FOK. Laatste bezoek 3 dagen, 19 uur, 10 minuten geleden.
In zijn profiel staan wel wat email adressen misschien kun je die ff proberen
Begrijp ik het nou goed ? Heb jij als model voor de meeting moeten betalen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:42 schreef fraubitch het volgende:
Er zijn sowiezo erg weinig foto's na die meet verschenen. Viel me wat tegen. betaal je 8 (?) euro om maar van 1 fotograaf je foto's te ontvangen.
De meeting was georganiseerd bij de ZLSM inclusief een puffende stoomtrein en een lunch. Daar waren natuurlijk nogal wat kosten aan verbonden en zowel modellen als fotografen hebben moeten betalen om deel te nemen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:36 schreef Ymke het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed ? Heb jij als model voor de meeting moeten betalen?
Ah ok , bedankt , Dan is het aan de rest van de fotograferen wel zo netjes om de foto's aan de modellen te leverenquote:Op zaterdag 9 september 2006 15:19 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
De meeting was georganiseerd bij de ZLSM inclusief een puffende stoomtrein en een lunch. Daar waren natuurlijk nogal wat kosten aan verbonden en zowel modellen als fotografen hebben moeten betalen om deel te nemen.
zie ook: hier (met links naar voorgaande delen)
tja dan moet je niet aan de andere kant van het terrein gaan spelen (net even gekeken maar geen 1 foto van jou van die dag)quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:42 schreef fraubitch het volgende:
Er zijn sowiezo erg weinig foto's na die meet verschenen. Viel me wat tegen. betaal je 8 (?) euro om maar van 1 fotograaf je foto's te ontvangen.
langs de fotoboer gegaanquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:09 schreef PKfotografie het volgende:
* PKfotografie gaat boodschapjes doen. en eens langs de plaatselijke fotoboer. kijken of ze al een leuk prijsje voor me hebben kunnen maken voor mijn verlanglijstje
*snel even een aai over de bol geeft van FB*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |