Klopt! Er komt bij beide balkons een schuifpui!quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Dinus het volgende:
Het maakt qua ruimte op je balkon wel uit of je een schuifpui hebt of openslaande deuren, die hebben namelijk ruimte nodig om open en dicht te gaan. En dat kan behoorlijk veel schelen in wat je neer kunt zetten.
Ik heb eens een minder diep balkon gehad, en moest de stoeltjes wegzetten om de deuren te sluiten.
Maar als het nog te bouwen is, komt er vast een schuifpui in lijkt me.
Ik heb zelf momenteel geen balkon.
Nou, daarop moet je dan al minstens met z'n vieren kunnen liggen, en wij krijgen 2 van die balkons, dus dat zijn dan 8 ligplaatsenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef Gurb het volgende:
En ter visualisatie, 1.70 is een breed tweepersoonbed, en 5 meter lang is 2,5 keer de normale lengte van een tweepersoonsbed
]quote:Op donderdag 14 september 2006 10:04 schreef bianca en michael het volgende:
We hebben ons bedacht en gaan voor een appartement in een appartementencomplex ernaast met zo een balkon:
[afbeelding]
10 meter lang, en welvend van vorm in de diepte!
Geen idee, maar als ze kan schoonmaken en koken mag ze blijven.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef FreakerS het volgende:
[..]
]
Krijg je die griet in haar rose topje er ook bij?
Ja, en we zijn nog bezig... voor het begin februari de verkoop in gaat. Dat we hier geen jaren meer zouden wonen was al wel duidelijk, maar dat we zo snel al weg zouden gaan... Michael is eenmaal verliefd geworden op de Lloydpier (www.lloydpier.info) en wonen aan de Maas daar. Wanneer de koop definitief is open ik daar natuurlijk weer een topic over!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:16 schreef Marsepein het volgende:
Jullie hebben toch net die hele badkamer opgeknapt, met glas, bubbelbad, muziek en leuke lampjes?
Nee, inderdaad! Anders liggen we ineens 5 verdiepingen lager in de Maas!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:20 schreef john6 het volgende:
[afbeelding]
hopelijk niet gemaakt door een Maastrichtse aannemer
Vinden jullie het dan niet zonde van je klustijd en -werk, als je zo snel alweer vertrekt? Of is de meerwaarde zoveel dat het rendabel geworden isquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:42 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ja, en we zijn nog bezig... voor het begin februari de verkoop in gaat. Dat we hier geen jaren meer zouden wonen was al wel duidelijk, maar dat we zo snel al weg zouden gaan... Michael is eenmaal verliefd geworden op de Lloydpier (www.lloydpier.info) en wonen aan de Maas daar. Wanneer de koop definitief is open ik daar natuurlijk weer een topic over!
Dat lijkt altijd groter dan dat het in werkelijkheid is. Dat komt omdat je geen muren en plafond boven je hebt. Probeer het inpandig te visualiseren, dat werkt al een stuk beter.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:16 schreef broodje_poep het volgende:
om het te visualiseren kan je het beste het gewoon uittekenen op straat of op een grasveldje, kan je gelijk erin staan en zien hoe groot het is.
Nou, we zullen net quite spelen verwacht ik. En zonde, tja... we willen ook gewoon weg uit Schiedam. En we hadden nooit aan een huis moeten beginnen waarvan werkelijk alles verbouwd moest worden. Maar ja, de mensen die dit kopen hoeven jaren niets te doen, dus iemand heeft er dan zeker lol van! Onze grote wens is toch wel vrij uitzicht hebben, en nieuwbouw! Maar die wensen zijn pas gekomen na dit ervaren te hebben, want wij riepen altijd dat we een huis wilden waarin we alles nog naar eigen wens konden invullen. Nou, dat is wel gelukt...Alles wat je maar kan verzinnen is vervangen of hersteld. Maar op dit moment zeg ik toch, dit nooit weer!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Vinden jullie het dan niet zonde van je klustijd en -werk, als je zo snel alweer vertrekt? Of is de meerwaarde zoveel dat het rendabel geworden is
[..]
Dat lijkt altijd groter dan dat het in werkelijkheid is. Dat komt omdat je geen muren en plafond boven je hebt. Probeer het inpandig te visualiseren, dat werkt al een stuk beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |