Wat een idiote uitspraakquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Sabrina vanavond: "Als iedereen zegt "links", ga ik wel eens rechts, maar dat komt gewoon omdat ik niet weet welke kant ik op moet."
![]()
![]()
geef dat meiske een kans zeg, niet overal maar abrupt een slotje op, wat is dat danquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet wat je bedoelt, maar het topic waar jij op doelt gaat expliciet over idiote uitspraken en niet iedere gevleugelde uitspraak of kwinkslag is per definitie idioot.
Ok meiske, je heb mazzel dat day pleite isquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
geef dat meiske een kans zeg, niet overal maar abrupt een slotje op, wat is dat dan![]()
Ja, beter ! Voor dat we het weten hebben we ook weer een "Ergerlijke uitspraken" Topic....quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok meiske, je heb mazzel dat day pleite is
Maar ook niet alle uitspaken zijn hilarisch
misschien moeten we gaan aanvragen of idiote uitspraken gewoon weer 'quotes' oid kan gaan heeten
Is dat wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |