ook dat ging eigenlijk heel geleidelijkquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:38 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je homo bent ?![]()
Vraag me af of je commingout na die tiener jaren was
heel goedquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Sitethief het volgende:
Zo ik nam even de vrijheid een nieuwe te posten
Ja die zijn er natuulijk ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook dat ging eigenlijk heel geleidelijk
ben ook nooit echt aktief in de scene geweest, want dat had soms weer wat logistieke problemen
maar is nooit echt raar of afwijzend op gereageerd.
Ik ben gewoon Stroekie, ik probeer tof te zijn, en toevallig val ik op mannen.
Ik schreeuw het niet van de daken. en je ziet het niet in een oogopslag aan me
dat begint een ritueel voor je te wordenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ow wacht, nu had ik 't voor je gedaan
Oepsquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ow wacht, nu had ik 't voor je gedaan
Nee, dat is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oeps![]()
nou jaDubbel topics, dubelle fun
maar dat is niet altijd even gemakkelijk, en af en toe stoot je dan ook behoorlijk je neusquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja die zijn er natuulijk ookDe homo's die niet op vallen
Deste beter, houdt de boel in evenwicht
Zolang je je hart maar volgt
Kan ik wat bier van je lenen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef kutvent het volgende:
OH ANDERE TOPIC JOEREN
ik wordt dan weer eerder verscheurt dat hoofd en hart en hiet met elkaar eens zijn en ik volledig aan twijfel ten prooi kan vallenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Soms is er wrevel tussen brallen en je hart volgen
Nee, je kan wel wat van mijn sperm lenen homoquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kan ik wat bier van je lenen?
Kom je altijd zo semi-leuk binnenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef kutvent het volgende:
[..]
Nee, je kan wel wat van mijn sperm lenen homo
Alleen als je een ontzettend lekker ding bent.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:54 schreef kutvent het volgende:
[..]
Nee, je kan wel wat van mijn sperm lenen homo
Waarom? Geitenstoofpot met koolquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wordt dan weer eerder verscheurt dat hoofd en hart en hiet met elkaar eens zijn en ik volledig aan twijfel ten prooi kan vallen
dat schijnt een familiekwaal te zijn volgens mijn schoonzusje
De familie Stroek heeft problemen met nemen van beslissingen en wil altijd zowel de kool als de geit sparen![]()
Dat vermoeden had ikquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wordt dan weer eerder verscheurt dat hoofd en hart en hiet met elkaar eens zijn en ik volledig aan twijfel ten prooi kan vallen
dat schijnt een familiekwaal te zijn volgens mijn schoonzusje
De familie Stroek heeft problemen met nemen van beslissingen en wil altijd zowel de kool als de geit sparen![]()
dan moet hij wel heel veel compenseren, want die avatar getuigt niet echt van smaakquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alleen als je een ontzettend lekker ding bent.
Ja mensen die zich maar ook een beetje in mij verplaatsen zullen mij vrij snel een open boek vindenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |