Ik ben PC eend en ga voor de vrijwillige exitquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
Vertel, wie ben jij en hoe zou jij reageren in het huis![]()
Dat mag niet, ejquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben PC eend en ga voor de vrijwillige exit
Dat alleen zijn snap ik zooooo goed, word knettergek als ik constant met mensen om me heen zitquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat ik binnen no time zou gaan roddelen, terwijl ik me had voorgenomen dat absoluut niet te gaan doen. Ik zal ook te snel teveel over mezelf vertellen (en hey, ik heb een dosis leuke verhalen in de aanbieding....mijn omgeving is ze denk ik al zat, dus dan kan ik het daar wel kwijt). Verder zullen de fokkers kotssmiley's gaan plaatsen als ik ga douchen (maatje meer is hier al snel moddervet). Ik zal reuze spontaan en enthousiast beginnen, om na een week of zo al af te zakken tot het niveau van 'ik verveel me de pleuris, ik heb er geen trek meer in, mag ik in godsnaam even alleen zijn'.
Mag nietquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat mag niet, ej![]()
Kom op, geef je bloot![]()
Jaja, geen woorden maar daden, klootvioolquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Ik zou meteen de eerste dag al met mijn enorm grote penis volop in beeld lopen te exhebisioneren, daarna al die meiden lopen versieren en proberen te neuken.
Elke dag proberen dronken zijn, schreeuwen om meer drank en het gerbrek aan muziek en vooral veel ruzie maken over het gebrek aan sigaretten.
Kortom: de gemiddelde BB bewoner zijn die er de laatste 6 jaar in gezeten heeft.![]()
Weapquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, geen woorden maar daden, klootvioolEn de gemiddelde BB-bewoner is de gemiddelde Nederlander. Read and weap
![]()
Huilen?quote:
Hummie wilde ons al niet dit jaar, laat staan als bejaarden bij een volgende editie.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
Jaja, geen woorden maar daden, klootvioolEn de gemiddelde BB-bewoner is de gemiddelde Nederlander. Read and weap
![]()
Mwoah ik kan wel wat hebben hoorquote:
Flikker jij ff een eind op schatjequote:Op zaterdag 9 september 2006 03:03 schreef kutvent het volgende:
[..]
Nee, doe ik al te vaak lieverd.
TYP MIEP
Ja, waar heen verdomme.quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker jij ff een eind op schatje![]()
Dus jij gaat je met een handdoekje omgeslagen omkleden? 100 dagen lang?quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:04 schreef Shirley het volgende:
Hoe ik zou zijn in het BB huis? Wel, eerst zou ik nogal de kat uit de boom kijken, zo ben ik altijd in eenn nieuwe omgeving met mensen die ik niet ken.Als ik mensen mag en vertrouw, dan pas laat ik m'n ware zelf zien. Ik zou zeker af en toe wat gekkigheid uithalen, puur om de saaiheid weg te houden, en dan is er tenminste vermaak. Ook zie ik mezelf er wel voor aan dat ik zou gaan roddelen over anderen, dat lijkt me eigenlijk ook niet meer dan normaal als je met mensen opgesloten zit. Ik zou ook voor ruzie kunnen zorgen, want ik heb m'n mondje wel bij me, en als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik dat ook. En daar komt bij dat ik ook nog wel eens erg sarcastisch en hard uit de hoek kan komen en dat waardeert niet iedereen.
Ik zou dus wel aanwezig zijn als ik m'n plek gevonden zou hebben. Verder zou ik niet voor seks of blootbeelden zorgen, dat is gewoon privé. En reken maar dat mensen hier zó slecht over me zouden praten...
Wat een kut-kloon!quote:Op zaterdag 9 september 2006 03:10 schreef kutvent het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |