abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41639080
Hoe zou jij dan zijn? WIE zou jij zijn? Hoe zou jij je gedragen?

Ik zou afwachtend zijn, de kat uit de boom kijken, vooral heel verlegen zijn. In de loop der tijd zou ik me profileren maar nooit grof, ik haat schelden. Ik zou me nuttig maken en een bemiddelaar zijn. Beetje saai, denk ik. Semih kan ik me wel in herkennen, al kan ik flink uit de hoek komen als het moet.

Vertel, wie ben jij en hoe zou jij reageren in het huis
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:45:18 #2
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639123
Ik zou iedereen op zn msn vragen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_41639169
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
Vertel, wie ben jij en hoe zou jij reageren in het huis
Ik ben PC eend en ga voor de vrijwillige exit
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41639190
Ik vrees dat ik binnen no time zou gaan roddelen, terwijl ik me had voorgenomen dat absoluut niet te gaan doen. Ik zal ook te snel teveel over mezelf vertellen (en hey, ik heb een dosis leuke verhalen in de aanbieding....mijn omgeving is ze denk ik al zat, dus dan kan ik het daar wel kwijt ). Verder zullen de fokkers kotssmiley's gaan plaatsen als ik ga douchen (maatje meer is hier al snel moddervet). Ik zal reuze spontaan en enthousiast beginnen, om na een week of zo al af te zakken tot het niveau van 'ik verveel me de pleuris, ik heb er geen trek meer in, mag ik in godsnaam even alleen zijn'.

Oh, en reken met mij in het huis absoluut niet op seks of ruzie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41639205
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik ben PC eend en ga voor de vrijwillige exit
Dat mag niet, ej

Kom op, geef je bloot
Only Human
pi_41639265
Ik zou meteen de eerste dag al met mijn enorm grote penis volop in beeld lopen te exhebisioneren, daarna al die meiden lopen versieren en proberen te neuken.
Elke dag proberen dronken zijn, schreeuwen om meer drank en het gerbrek aan muziek en vooral veel ruzie maken over het gebrek aan sigaretten.

Kortom: de gemiddelde BB bewoner zijn die er de laatste 6 jaar in gezeten heeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41639269
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat ik binnen no time zou gaan roddelen, terwijl ik me had voorgenomen dat absoluut niet te gaan doen. Ik zal ook te snel teveel over mezelf vertellen (en hey, ik heb een dosis leuke verhalen in de aanbieding....mijn omgeving is ze denk ik al zat, dus dan kan ik het daar wel kwijt ). Verder zullen de fokkers kotssmiley's gaan plaatsen als ik ga douchen (maatje meer is hier al snel moddervet). Ik zal reuze spontaan en enthousiast beginnen, om na een week of zo al af te zakken tot het niveau van 'ik verveel me de pleuris, ik heb er geen trek meer in, mag ik in godsnaam even alleen zijn'.
Dat alleen zijn snap ik zooooo goed, word knettergek als ik constant met mensen om me heen zit En dan met een goed boek, even niks.........
Only Human
pi_41639271
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat mag niet, ej

Kom op, geef je bloot
Mag niet
Sinds wanneer
Goeie regel dat wel
pi_41639383
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Ik zou meteen de eerste dag al met mijn enorm grote penis volop in beeld lopen te exhebisioneren, daarna al die meiden lopen versieren en proberen te neuken.
Elke dag proberen dronken zijn, schreeuwen om meer drank en het gerbrek aan muziek en vooral veel ruzie maken over het gebrek aan sigaretten.

Kortom: de gemiddelde BB bewoner zijn die er de laatste 6 jaar in gezeten heeft.
Jaja, geen woorden maar daden, klootviool En de gemiddelde BB-bewoner is de gemiddelde Nederlander. Read and weap
Only Human
pi_41639404
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:

[..]

Jaja, geen woorden maar daden, klootviool En de gemiddelde BB-bewoner is de gemiddelde Nederlander. Read and weap
Weap
pi_41639424
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Weap
Ja
Only Human
pi_41639452
Ik zou me doodgapen als ik er zit, is het trouwens nodig de OP te lezen ?
Want dat deed ik niet.
I am the greatest man on earth.
pi_41639461
Neem iemand anders in de zeik
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:03:07 #14
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639467
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Weap
Huilen? .
pi_41639474
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
Neem iemand anders in de zeik
Nee, doe ik al te vaak lieverd .

TYP MIEP
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:04:02 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41639476
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:

Hummie wilde ons al niet dit jaar, laat staan als bejaarden bij een volgende editie.
Tenzij briljant idee ze een BB in het bejaarden-dementenhuis gaan organiseren met in de hoofdrollen: Hummie zelf, Yvonne, golfer en Bluezz.

shit, alweer als enige man tussen die grijze dozen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41639484
Hoe ik zou zijn in het BB huis? Wel, eerst zou ik nogal de kat uit de boom kijken, zo ben ik altijd in eenn nieuwe omgeving met mensen die ik niet ken.Als ik mensen mag en vertrouw, dan pas laat ik m'n ware zelf zien. Ik zou zeker af en toe wat gekkigheid uithalen, puur om de saaiheid weg te houden, en dan is er tenminste vermaak. Ook zie ik mezelf er wel voor aan dat ik zou gaan roddelen over anderen, dat lijkt me eigenlijk ook niet meer dan normaal als je met mensen opgesloten zit. Ik zou ook voor ruzie kunnen zorgen, want ik heb m'n mondje wel bij me, en als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik dat ook. En daar komt bij dat ik ook nog wel eens erg sarcastisch en hard uit de hoek kan komen en dat waardeert niet iedereen.
Ik zou dus wel aanwezig zijn als ik m'n plek gevonden zou hebben. Verder zou ik niet voor seks of blootbeelden zorgen, dat is gewoon privé. En reken maar dat mensen hier zó slecht over me zouden praten...
Back in business.
pi_41639495
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:

[..]

Huilen? .
Mwoah ik kan wel wat hebben hoor
pi_41639506
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:03 schreef kutvent het volgende:

[..]

Nee, doe ik al te vaak lieverd .

TYP MIEP
Flikker jij ff een eind op schatje
pi_41639517
Ik nomineer Shirley
pi_41639558
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Flikker jij ff een eind op schatje
Ja, waar heen verdomme.

Ik heb heul geen huis, en geen kruis !
pi_41639562
Of ja, dat heb ik wel.

Maar das van mijn broer, jezus.
pi_41639585
Ja, kunnen we erover heen stappen dat ik een foutje maakte. Heel fijn Lees de OP en reageer

Ben heel benieuwd, de mensen die tot nu toe OT reageerden
Only Human
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:13:24 #24
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_41639600
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:04 schreef Shirley het volgende:
Hoe ik zou zijn in het BB huis? Wel, eerst zou ik nogal de kat uit de boom kijken, zo ben ik altijd in eenn nieuwe omgeving met mensen die ik niet ken.Als ik mensen mag en vertrouw, dan pas laat ik m'n ware zelf zien. Ik zou zeker af en toe wat gekkigheid uithalen, puur om de saaiheid weg te houden, en dan is er tenminste vermaak. Ook zie ik mezelf er wel voor aan dat ik zou gaan roddelen over anderen, dat lijkt me eigenlijk ook niet meer dan normaal als je met mensen opgesloten zit. Ik zou ook voor ruzie kunnen zorgen, want ik heb m'n mondje wel bij me, en als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik dat ook. En daar komt bij dat ik ook nog wel eens erg sarcastisch en hard uit de hoek kan komen en dat waardeert niet iedereen.
Ik zou dus wel aanwezig zijn als ik m'n plek gevonden zou hebben. Verder zou ik niet voor seks of blootbeelden zorgen, dat is gewoon privé. En reken maar dat mensen hier zó slecht over me zouden praten...
Dus jij gaat je met een handdoekje omgeslagen omkleden? 100 dagen lang?
  zaterdag 9 september 2006 @ 03:13:32 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41639602
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 03:10 schreef kutvent het volgende:
Wat een kut-kloon!
Verzin eens wat beters?
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')