Je had de inhoud op een lepeltje moeten schenken en dat opslurpen, niet dat hele potje in je smoel tyfenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Jim.Beam het volgende:
dus ik at dat flesje zo hé.
Ja tering heb heel deze avond van alles al ge-at dus ik dacht laat ik even in die stijl blijven hangen, ik zag nergens staan dat het schadelijk kon zijn ofzo hallo zeg.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je had de inhoud op een lepeltje moeten schenken en dat opslurpen, niet dat hele potje in je smoel tyfen.
Alvast een extra rol in de wc zetten.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Jim.Beam het volgende:
Goed...
Ik kom dus net terug van het cafe en een beetje gerookt enzo terwijl ik al aan de blafhoest was. Nu heb ik zo'n flesje thijmsiroop staan en ik kon niet slapen, dus ik at dat flesje zo hé.
Maagkrampen nog aan toe nondeju zit echt telkens op de plee vind het echt niet vet, wat kan ik nu het beste doen enzo?
Overdosis suiker is nooit goed voor je dat weet (bijna) iedereenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:07 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja tering heb heel deze avond van alles al ge-at dus ik dacht laat ik even in die stijl blijven hangen, ik zag nergens staan dat het schadelijk kon zijn ofzo hallo zeg.
Beter zetten ze er dan suikersiroop op ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:09 schreef Urvin het volgende:
[..]
Overdosis suiker is nooit goed voor je dat weet (bijna) iedereen![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef nein het volgende:
mwah, ik verhaal van 2 meisjes die hun maag hebben moeten leegpompen in t ziekenhuis omdat ze met zn 2 een fles hoestsiroop hadden opgedronken. succes!
Vind je het gek? Je hebt een fles opgegetenquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:04 schreef Jim.Beam het volgende:
dus ik at dat flesje zo hé.
[knip en zo]
Maagkrampen nog aan toe ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |