Klopt iemand heeft allemaal users erin gedaan terwijl dat niet meer pastequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:25 schreef remlof het volgende:
Wat zijn die N en B lelijk geworden in de OP, doer er eens wat aan, iemand!
Kan zo geen vinden met een plaatjequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je even in een oud deeltje kijkenKan je hem zo opslaan dacht ik zo
Net had ik er wel 1quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan zo geen vinden met een plaatje![]()
Ik kan de oude OP wel uit een topic rippen hoor mocht dat nodig zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt iemand heeft allemaal users erin gedaan terwijl dat niet meer paste![]()
Horen die nieuwe users er wel tussen... Je moet toch minimaal wel een grote bijdrage hebben geleverd vind ik.... anders dan kan je elke idioot er tussen zetten die ook maar 1 post heeft gespammtquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt iemand heeft allemaal users erin gedaan terwijl dat niet meer paste![]()
Dat gebeurt wel dus..quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Horen die nieuwe users er wel tussen... Je moet toch minimaal wel een grote bijdrage hebben geleverd vind ik.... anders dan kan je elke idioot er tussen zetten die ook maar 1 post heeft gespammt![]()
Tijd om wat ava's uit de OP te verwijderen dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Horen die nieuwe users er wel tussen... Je moet toch minimaal wel een grote bijdrage hebben geleverd vind ik.... anders dan kan je elke idioot er tussen zetten die ook maar 1 post heeft gespammt![]()
Mag ik mag ikquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tijd om wat ava's uit de OP te verwijderen dus![]()
Van mij mag je, gewoon de icons verwijderen van mensen die je hier nooit ziet posten. Eventueel zijn er wel weer ava's toe te voegen...quote:
Ik pak eerst een oude OP en dan kunnen we daarna kijken wie er wel bij moet enzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Van mij mag je, gewoon de icons verwijderen van mensen die je hier nooit ziet posten. Eventueel zijn er wel weer ava's toe te voegen...
Wel echt serieus doen dan he, niet beetje kutten en gewoon mensen eruit flikkeren die wel goed posten enzoquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik pak eerst een oude OP en dan kunnen we daarna kijken wie er wel bij moet enzo![]()
wat een hoop warsteiners!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:33 schreef Acryl het volgende:
al die tijd tijdens de NB topics...
[afbeelding]
Maak eerst wel een lijstje met lui waarvan ik denk dat die er onrechtmatig in staanquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wel echt serieus doen dan he, niet beetje kutten en gewoon mensen eruit flikkeren die wel goed posten enzo
Hier ook niet nee, en de 3e van links bovenin de B ook niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef remlof het volgende:
die ava uiterst linksboven in de B doet het hier niet trouwens, hebben meer mensen daar last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |