abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41634923
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van vrijdag 08 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
  zaterdag 9 september 2006 @ 00:57:19 #2
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41636620
De bewoners slapen nog niet. Al zijn ze al enige tijd het besef van tijd kwijt. De verwachting is dat BB hiermee maandag gaat klooien tijdens de live uitzending.
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:13:16 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41637004
Etienne: "Ik denk dat je preuts bent in bed"
Milica: "Dat ben ik echt niet"
Etienne: "Ik denk niet dat je een wild beest bent"
Milica: "Ja, dat ben ik wel echt. Ik zeg wel wat ik wil."
Jeroen: "Praat je ook onder seks?"
Milica: "Ja."
Marcel: "Ik denk dat je een hoer bent in bed"
Milica: "Ja"
Jeroen: "Mogen ze ook schelden tegen jou in bed"
Milica: "Nee, dat niet."
Etienne: "Maar je houdt van harde seks?"
Milica: "Ja."
Jeroen: "En een half uur neuken dan?"
Milica: "Nee, dat is toch saai een half uur met je benen wijd. Moet wel wat afwisseling hoor. Ik heb ook wel eens tedere seks, maar alleen als ik een vriend heb."
Jeroen: "Welke standjes vind je het lekkerst?"
Milica: "Vertel ik niet. Jij dan? Zeker achterlangs?"
Jeroen: "Ook standje 69 wel hoor"

Jeroen wil dat Milica even wat standjes voordoet, maar Milica denkt er niet aan.

Jeroen: "Maar Milice, wat vind jij lekker?"
Milica: "Zeg ik niet. Dat hoeft niet heel nederland te weten"

[ Bericht 4% gewijzigd door scanman01 op 09-09-2006 11:52:31 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 9 september 2006 @ 01:18:16 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41637107
Etienne: "Waar raak je opgewonden van?"
Milica: "Hij moet geil zijn... en leuke dingen zeggen."
Marcel: "hij moet jou geil praten"
Milica: "Dat verschilt heel erg."
Etienne begint nu wat handelingen te noemen (zit zichzelf geil te praten volgens mij).

Etienne: "Jij houdt van seks wat eigenlijk niet mogelijk is. Spannende seks?"
Milica: "Ja. Ik heb wel eens drie maanden geen seks gehad. Ik heb altijd wel een beetje, wel.... "
Marcel en Etienne lachen.
Milica: "Als ik een vriend heb doe ik het het liefst 5x per dag."
Jeroen: "Je zou elke dag kunnen?"
Etienne: "Elk moment van de dag ook?"
Milica: "Ja. Maar jullie toch ook?"
Etienne: "Je hebt vrouwen die dat niet willen hoor"

Marcel: "Seks is bij jou primair?"
Milica: "Ja, vind ik heel belangrijk. "

Later:

Jeroen: "Hou jij ervan om gelikt te worden."
Milica: "Ligt eraan"
Jeroen: "Als diegene het erg goed kan dan?"
Milica: "Ja, dan wel.. maar al snel moet gewoon dat ding erin."

[ Bericht 3% gewijzigd door scanman01 op 09-09-2006 11:53:47 ]
pi_41641419
Het is haast negen uur, maar er is niemand in de tuin, ze liggen allemaal nog op een oor
pi_41641716
kans gemist, de tuin is weer dicht.
pi_41642291
Alles rustig in het huis

Stream 1 : Tiroler kamer bovenbedden
Stream 2 : Tiroler kamer zijkant
Stream 3 : Semih en Micheline
Stream 4 : Gang met bloemstukjes
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41643371
Om 11:20u ging de Haan. De bewoners worden langzaam wakker.
Alle bewoners moeten hun batterijen wisselen. Marcia blijft nog even liggen

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 9 september 2006 @ 11:59:14 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41643863
Tijn, Micheline en de zusjes liggen buikspieroefeningen te doen.
Andere stream staat op het stapelbed, waar onderin nog iemand ligt te maffen.

(Scanman)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 9 september 2006 @ 12:02:34 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41643919
Hilde tegen Egbert: "Je irriteert je wel snel aan mij he?'
Egbert: "Ja, vanmorgen wel."

Egbert vindt het vervelend dat Hilde over dingen wel twintig keer doorgaat. Hilde zegt dat ze dat wel honderd keer doet. Egbert is geïrriteerd doordat Hilde over het koken van hem doorging. En niemand had hem geholpen met koken, en Hilde had twintig keer hetzelfde grapje gemaakt. Dat is één keer leuk, maar daarna niet meer.

Hilde hangt als een hobbenzak op de bank, Egbert zit met shaggie in zijn handen met zijn hoofd voorover gebogen tegen de grond te praten. Ow, nu keek hij op.

[ Bericht 36% gewijzigd door Sanne op 09-09-2006 12:13:35 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 9 september 2006 @ 12:10:34 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41644063
Hilde: "Ik ben zoals ik ben, als je dat niet kan handelen, dan is dat jouw probleem."
pi_41646082
Janine praat met Hilde en Etienne over de alcoholvoorraad. Janine heeft het idee dat er echt niet meer zo veel is. Hilde merkt op dat het onzin is als iemand alleen maar gaat drinken om het drinken?
Ze ziet waarschijnlijk de bui al hangen, als iedereen drinkt blijft er weinig over voor Hilde.
Janine gaat Milica aanraden om erbij te blijven staan en zelf te bepalen wat iedereen mag drinken.
De sigarettenvoorraad wordt niet ter sprake gebracht, maar Janine vindt zichzelf wel erg belangrijk nu en geniet van de aandacht.
pi_41646284
Tijn beklaagt zich over het feit, dat niemand hem een welterustenkusje komt geven als hij als eerste in bed ligt.

*klokt uit
pi_41646464
Tijn zit bij het raam zich te vervelen en ritmisch op de grond te slaan.
Micheline komt erbij zitten. Tijn zegt dat hij zich een beetje ergerd aan dat er een aantal bewoners iedere keer tot 's nachts 4/5 uur opblijven en dan heel lang liggen uit te slapen. Micheline is het hier ook wel mee eens.
pi_41646600
Een groepje is foto's aan het bekijken.
Iemand merkt op dat BB de foto's voor haar heeft uitgezocht.

Semih en Jeroen dollen een beetje over Etienne's foto's.
pi_41646910
Tijn zit nu naast Monique voor het raam.
Rik schiet ineens in beeld en begint aan Monique haar haar te frunniken.
Monique zegt dat ze het winkelen heel erg mist. "Beetje lipglosje kopen en schoentjes" enz..

Marcel en Milica zijn nu pas aan het ontbijten.

Marlies is aan het afwassen.
Micheline, Rik en Sabrina zitten/staan ook in de keuken een beetje te dollen en over kleine dingetjes aan het praten, niets interessants.
Milica mag naar de voorraadkamer en krijgt een envelop.

"bewoners, jullie moeten nu voor een korte tijd in de lounge zitten en de klapdeuren sluiten. Het duurt niet lang. Hilde jouw spullen ontvang je straks"
pi_41647196
Rik gaat maar weer eens aan het haar van Marlies frunniken en samen met Micheline praten ze over haarverzorging enz.

Ondertussen zitten o.a. Hilde, Jeroen en Semih gespannen te wachten.

Tijn ligt weer knus met Monique bij het zwembad.

Rik, Micheline en Marlies praten nu over paardrijden, ze hebben het alledrie al een keer gedaan.
Marlies vond een paardrijschool maar niks omdat de leraren zo geforceerd en streng tegen de paarden waren.
pi_41647281
per brief heeft BB gezegd dat ze zich moeten verzamelen in de lounge, Het is maar voor kort, dus ze hoeven volgens bb niet in de rij voor de wc. Wel achter de klapdeuren blijven. Ook staat er in de brief dat de spullen die Hilde heeft gevraagd straks in het washok staan.
pi_41647352
Micheline heeft ineens hele verhalen over het paardrijden.
Ze verteld wat ze allemaal leerde en haar ervaringen, ze vond het echt heel erg leuk.
Ze hangen allemaal aan haar lip en luisteren aandachtig, behalve HIlde en Janine, die zijn met elkaar in gesprek.
pi_41647742
De bewoners hebben kussens gekregen voor in de tuin. Fatboy kussens volgens Sabrina.

pi_41648152
Iedereen is heel erg blij. De hangstoel en de houten ligbedden hebben nu ook kussens en bijna iedereen neemt direct een plaatsje in de zon.

Tijn, Hilde, Milica en Janine maken thee en broodjes voor in de tuin.
De sfeer is nu erg goed uiteraard.

Semih vertelt aan Janine dat hij in Augustus oom is geworden.

Janine maakt een beetje een rare opmerking tegen Marlies: "Zo, jij hebt gelijk de helft van je kleren uitgedaan"
Marlies reageert er niet echt op en zegt maar gewoon "jah.." met een zucht.

Marlies haar outfit voor de duidelijkheid:
pi_41648376
Janine zegt wel dromen te hebben, maar dat is geen huisje, boompje, beestje.
Nu geeft iedereen zijn mening over eieren en hoe je ze het best moet koken.
Tijn roept naar Jeroen en vraagt hem of hij al heeft ontbeten en Jeroen zegt dat nog niet te hebben gedaan en Marcel ook nog niet. De rest is behoorlijk veel aan het schransen.

...en vast...
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:42:53 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41648934
De tuin is open en de dames gaan lekker zonnen.

zaterdag 9 september 2006 @ 16:57:01 #24
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_41650457
Bij gebrek aan een stream verslag van de nacht, "uit het blote hoofd". Ik heb maar met een half oog/r gekeken en geluisterd, dus kompleet is het niet, noch letterlijk

Aanvankelijk zien we de zusjes een poging ondernemen te gaan slapen. We worden weer getracteerd op een virtuoos duet waarbij serieuse momenten naadloos afgewisseld worden met ongein die zoals zo vaak doorspekt is met de fascinatie van de zusjes voor het anale.

Het serieuse gedeelte gaat over hun relatie met Etienne en Thijn. Zorgen maken ze zich wel, maar ze weten zelf dat er eigenlijk niets aan de hand is en het dus "wel goed zit". Helemaal zeker zijn toch niet. Zo vraagt Sabine zich af of de reactie van de omgeving niet rot is voor haar partner: je weet niet wat ze er van maken. De meisjes sommen op wat echt not done is: kussen, kutjeknagen bijvoorbeeld echt niet. "Anusje likken" is wat onduidelijk: wat maakt het eigenlijk nou als iemand aan mijn... Ze valt stil en stelt vast dat er niemand in het huis is bij wie zij dat zou doen.

En weer serieus: het zijn vooral jaloerse mensen die een probleem hebben met wat ze in het huis doen. (bedoeld worden vermoedelijk niet alleen hun partners maar ook de kijkers)

Nadat ze 20 minuten hebben zitten fantaseren waar ze trek in hebben huppelen ze naar de keuken en snoepen er vrolijk op los. In de keuken zitten Etienne, Marcel en Jeroen al een tijd serieus te praten.

Op een gegeven ogenblik vraagt een van de zusjes aan Jeroen of hij eigenlijk wel al erge dingen in zijn leven heeft meegemaakt. Allemaal hebben ze wel de indruk dat zijn leventje erg makkelijk verlopen is. Jeroen kreunt wat "nou" "ja" en vindt na diep nadenken een sterfgeval. Daarna doet hij erg zijn best om aansluiting te krijgen bij de diepe levenswijsheden van beide andere heren, maar komt toch niet echt verder dan vaagheden over "bepaalde dingen"

<snip>

Monique is schijnbaar naar bed gegaan en Sabine zit nog bij de heren.

Nu is het haar beurt door de mannen onder handen genomen te worden. Vooral Etienne en Jeroen proberen haar uit te leggen dat ze toch wel veel mist van haar medebewoners. Etienne weet dat veel mensen - nou ja, bepaalde mensen - erg met het spel bezig zijn maar dat niet openlijk zeggen. (Egbert als uitzondering). Sabine merkt op dat ze daar niet zo mee bezig is, ze vindt de ervaring in Big Brother veel te leuk.

Het eigenlijke thema lijkt echter te zijn dat het vooral Etienne stoort dat de zusjes met iedereen even vrolijk omgaan. Jeroen doet erg zijn best om aan Sabine uit te leggen dat je toch niet met iedereen even goed door een deur kunt. "het is moeilijk om uit te leggen... maar...je hebt 15 mensen, een paar hebben eigenschappen die goed bij jou passen, die hetzelfde zijn als jou. De andere hebben andere eigenschappen - niet perse verkeerd hoor, verre van - maar.... blabla en eindigt met: begrijp je. (Als "Partner in Blond" herhaalt hij voor de zekerheid het hele verhaal nog maar eens)

Sabine blijft volhouden dat enkele mensen haar meer betekenen dan de rest maar dat alle anderen wat haar betreft op een lijn liggen. Bij nomineren zou ze niet weten wie ze kiezen moet. Etienne probeert het ook maar eens en maakt voor haar een lijstje met wie belangrijk is. Hij noemt eerst zichzelf, dan Monique en dan de rest. Handig weeft Sabine haar eigen lijstje in het gesprek met Monique bovenaan.

Als Sabine even naar toilet gaat weet Jeroen dat het toch een kwestie van mensenkennis is. Kijk, als je twee weken in het huis zit en je kent iemand door en door, tja, dan heb je mensenkennis. Maar als je twee weken in het huis zit en je hebt iemand niet door en door...<kijkt moeilijk> tja!"

Sabine komt terug, er wordt nog wat gepraat, maar de heren die nog niet eens zo heel erg impliciet Sabine als dom blondje neerzetten - ze vinden uiteindelijk nog het woord "naief" - krijgen het niet voor elkaar dat de "naive" Sabine van haar mening afwijkt. Ze gaat slapen.

Etienne zou haar het liefst willen beschermen en refereert nog aan een voorval met melk dat hij graag als voorbeeld zou noemen, maar ja, dan weet iedereen meteen over wie ik het heb.

Het gesprek gaat nog wat door. Kort bezoek is er geweest van Melissa en diep in de nacht van Thijn met een verslapen kop. Rond 5 uur gaan ze gaan ze richting slaapkamer. Etienne probeert Sabine te laten schrikken

en er wordt nog wat geflauwekuld in de slaapkamer. EEn breed scala aan thema's passeert de revue: scheten opvangen met je hand, kijken naar een anus die op het punt staat een scheet vrij te laten, anussen die in de fik staan, bussen haarlak erbij.... Uiteindelijk valt iedereen in slaap.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_41650884
Nou... een lekkere jongen die Jeroen (maar niet heus!) vanmorgen vroeg om +/- 3.00 uur tot +/- 4.30 uur waren Jeroen E10 en Marcel bezig om Sabrina te indoctrineren met hun ideén over mensenkennis en mensen vertrouwen (dus NIET!) en gevaarlijke mensen!
Maar ik had gelijk in de gaten dat ze haar probeerde haar over te halen om naar hun groep te laten overstappen. Maar ze deden dat met ze drieén op een geven moment leekt het wel een kruisverhoor maar zo slinks dat ze niet rechtstreeks de dingen bij hun naam noemden zoals bv "bepaalde de mensen" en "mensen die zogenaamd aardig zijn" en "gevaarlijke mensen"
Maar het meest schokkende vond ik dat jeroen de leiding van het gesprek over nam
van het E10 verwacht ik het maar van Jeroen.
Morgen is er weer een dag !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')