Sorry Mar... maar ff grappig.. we kwamen elkaar zomaar even tegen ergens andersquote:
Als je dat hebt uitgevogeld hoor ik het graagquote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef thewitch het volgende:
Ik ben nu ook zelf druk bezig met het maken van een eigen huis voor mijn sims, het wordt een aardig groot huis daar ik ze daar wil laten intrekken als ze getrouwd zijn. En ik heb een tip van mijn vriendin gekregen om een sim zodanig te veranderen dat je deze als babysitter/maid/kok kan gebruiken, weet niet of dit waar is maar ga het uit proberen zodra ik klaar ben met mijn huis.
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef Danaa het volgende:
[..]
Sorry Mar... maar ff grappig.. we kwamen elkaar zomaar even tegen ergens anders![]()
We gaan weer on-topic!
Hahaquote:Op maandag 11 september 2006 17:22 schreef Acryl het volgende:
[..]koop jij je sim games op de zwarte markt (de bazaar) en zo ja; is t daar goedkoper?
is toch een ontopic vraag?
quote:Op maandag 11 september 2006 17:29 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hahahelemaal aant checken waar ik woon.. ik moet je eerlijk bekennen ik heb dus geen idee wat ze daar kosten en of ze echt zijn.. Is trouwens een goede tip van je om daar eens te kijken. Dit weekend moet ik toch even heen ga ik even voor je kijken
![]()
Waar?quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef Acryl het volgende:
[..]whehe, ik woon toch in de buurt van wijkerebevert
Pets Gepreorderd?? Dat is..??quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:51 schreef Revenge2005 het volgende:
Zo nieuwe 80 GB disk gehaald -> Disk naam - The Sims2
Volledig de sims 2 overgezet
Glamour life erbij mee genomen en Pets Gepreorderd
ik ben nu klaar voor eventuele Expansions die ze nog in ged8ten hebben
Okee handig!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef Revenge2005 het volgende:
Zo gauw als de winkel em hier heeft leggen ze pets voor me weg
Zodat ik deze dan opkan halen als ik van me werk thuisben
+ het feit dat preorderen ook nog een euro of 7 scheelt op de prijs die die krijgt als ie uit is
zo hoef ik niet bang te zijn dat ie dus uitverkocht is als de winkel hem heeft
Okee, nee dynabyte zit hier niet in de buurt..quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:59 schreef Revenge2005 het volgende:
Heb dit laten doen bij Dynabyte
Geen idee of die ook bij jouw zit
want normaal gesproken is de game 39.99
met pre-orderen - en mijn dynabyte klantenkaart scheelt me dit ongeveer 5.50
dus kost de game me maar 34.50 en dan ben ik gewoon verzekerd van een game zo gauw als ie uit is
hangt ook af van de grootte van je kamer, en de verlichtingquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:54 schreef Patries86 het volgende:
kan het zijn hoeveel beelden,schilderijen en planten je ook in je huis heb dat je sims het niks vinden
En ze houden ontzettend veel van felle kleuren.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:05 schreef Acryl het volgende:
[..]
hangt ook af van de grootte van je kamer, en de verlichting
(sims houden meestal van wat kleinere goed verlichte kamers)
Is dat zo? Mn vriend vroeg het zich ook al af, of het de sims wat boeit of er behang en vloertegels liggen en wat voorn kleur ze hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:08 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En ze houden ontzettend veel van felle kleuren.
Kamers met witte muren en houten vloeren vinden ze een stuk minder mooi dan felgekleurde hippiekamers, zo heb ik ondervondenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:09 schreef releaze het volgende:
[..]
Is dat zo? Mn vriend vroeg het zich ook al af, of het de sims wat boeit of er behang en vloertegels liggen en wat voorn kleur ze hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |