Jepz, alleen de bocht te breed genomen, was vreemde brede autoquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef spinnertje het volgende:
en jij bent geslaagd voor je theorie examen en je speciale verrichtingen??
De Titel was verkeerd moest week zijn ipv weer , mijn fout typte weer te snelquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat heeft het weer hier nou weer mee te maken? Schijnt de zon eindelijk weer eens is het weer niet goed
De titel kan ook gewoon begrepen worden als: oh, opnieuw zulke pech!quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef Raimon_ het volgende:
[..]
De Titel was verkeerd moest week zijn ipv weer , mijn fout typte weer te snel![]()
Nou nou, loop die gozert niet zo af te zeiken!quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:00 schreef Afzeiker het volgende:
Dit is geen pech, dit is gewoon domheid.
Maar Afzeiker heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Nou nou, loop die gozert niet zo af te zeiken!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar Afzeiker heeft wel gelijk.![]()
Wat een pech dat je een R typte in plaats van een Kquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:50 schreef Raimon_ het volgende:
[..]
De Titel was verkeerd moest week zijn ipv weer , mijn fout typte weer te snel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |