Heeft u daar ook geen hekel aan ? , wanneer je comfortabel in je doorzon woning overdags tv zit te kijken met niets meer aan dan je boxershort en je sokken aan , en er zo'n wannabee arend een zorgeloos tortelduifje op je net aangelegde terras begint te verschalken.
Ik woon niet voor niets in de stad denk ik dan , als ik dit soort taferelen wil zien verhuis ik wel naar een plaatsje genaamd Chaam of Bladel of noem maar een andere naam van een dorp op het platteland met minder als 15 inwoners.
Nog geen 2 maanden geleden heb ik mijn 30 vierkante meter achtertuin getegeld , en reeds nu moet ik het vieze duivenbloed al wegwassen .
Voor uw beeld bij dit topic , heb ik enige foto's bijgevoegd , zodat u mijn frustratie kan inbeelden
Hier had het ondier de duif te pakken , let vooral op de reinheid van mijn tegels
Hier nog een foto waarop u allen kunt zien dat mijn met zweet gelegde tegels weldra niet meer schoon zullen zijn
Ik heb het beest nog geprobeerd te verjagen met de flits van mijn fotocamera , zoals u kunt zien heeft dat weinig indruk gemaakt , gezien de vuile blik van vliegend vleesgeworden kwaad
Het eindresultaat... een lelijke plas bloed , op mijn sierlijke grindtegels waarop nog menig barbeque op moet worden gevenIk neem aan dat ieder mijn woede wel begrijpt , wellicht uitgezonderd de users die in een natuurrijk gebied wonen , waar dit soort praktijken schering en inslag is.