nee hoor , dat is ook vaak zoquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef angelfist het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die het opvalt dat op verschillende zenders de reclame harder is dan het programma dat je kijkt.
Jij kan niet zo goed klagen, ofwelquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:39 schreef angelfist het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik de enige ben die het opvalt dat op verschillende zenders de reclame harder is dan het programma dat je kijkt.
Zit je even niet op te letten, schrik je je een ongeluk van een of ander irritant muziekje.
Is dat niet verboden ofzo?
En nu ik het toch over reclame heb, ligt het aan mij, of is het vaak zo dat op alle zenders tegelijk reclame is?(nou ja, niet allemaal dan, maar wel een heel stel en die waarbij dan geen reclame op is, daar is niets op dat WEL de moeite waard is om naar te kijken.)
Die rot reclame, dat ze allemaal kapot vallen bij al die * omroepen...Enz enz...quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:58 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Jij kan niet zo goed klagen, ofwel?
Je pakt het veulste liev aan.
Je moet gaan klagen over Ringtones reclames en Toppertje etc. Dat doet het vast wel goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef angelfist het volgende:
[..]
Die rot reclame, dat ze allemaal kapot vallen bij al die * omroepen...Enz enz...
Nee, ben niet zo goed in klagen, ben nou eenmaal lief.
Sorry.
Wil je me helpen een goede klaag te maken over reclame?
Is goed, dan quot je onderstaande gewoon in de OP.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef angelfist het volgende:
[..]
Die rot reclame, dat ze allemaal kapot vallen bij al die * omroepen...Enz enz...
Nee, ben niet zo goed in klagen, ben nou eenmaal lief.
Sorry.
Wil je me helpen een goede klaag te maken over reclame?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:11 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Is goed, dan quot je onderstaande gewoon in de OP.
_________________________________________________-
goede klaag
het is een haarloze cavia(skinny pig) ik vind ze wel op mini nijlpaardjes lijken...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Effe offtopic, dat boeit niet want dit is klaagbaak. TS, wat is dat in hemelsnaam voor dier in je avatar? Zo lelijk dat 't schattig is
jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:20 schreef angelfist het volgende:
[..]
het is een haarloze cavia(skinny pig) ik vind ze wel op mini nijlpaardjes lijken...
Die zijn ook tofquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:32 schreef angelfist het volgende:
Ja, maar die worden wel WAT groter dan deze...
Hoezo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |