Ben ik al geweest, is niks ernstigs. Gewoon overbelast maar ja het werk gaat door.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:23 schreef Blackletter het volgende:
mss slim om eens naar de dokter te gaan ?
Ik ben productie medewerkster bij een bedrijf waar ze Armaturen (lampen) voor in kwekerijen maken. Zit aan de lopende band en moet schroeven in armatuur covers zetten en ontluchtingsdopjes erin doen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef appelsap het volgende:
Wat doe je voor werk?
Klinkt spannend.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:25 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Ik ben productie medewerkster bij een bedrijf waar ze Armaturen (lampen) voor in kwekerijen maken. Zit aan de lopende band en moet schroeven in armatuur covers zetten en ontluchtingsdopjes erin doen.
Is zeer spannendquote:
Afwisseling is er niet daar, als ik geen stekkers in covers vast moet schroeven dan moet ik wel klemmetjes schroeven of weer wat anders vastschroeven.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:27 schreef droks het volgende:
[..]
Klinkt spannend.![]()
Heb je het al aan je baas verteld? Misschien wil ie je wel eens wat afwisseling geven dan.
Weet je wat nu zo kut is? Als jij zo door gaat, dan mag ik straks jouw uitkering betalen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:24 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Ben ik al geweest, is niks ernstigs. Gewoon overbelast maar ja het werk gaat door.
Probeer het is met je rechterhandquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:22 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Het is weer vrijdag en zoals elke andere vrijdag heb ik enorme pijn in mijn linkerhand. Komt door mijn werk. Zondag is het wel weer over en daarna begint het langzaamaan maandag weer en aan het einde van de week kan ik zelfs geen glas drinken meer normaal vasthouden
Ah op zondag heb je dus gewoon seksquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:22 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Het is weer vrijdag en zoals elke andere vrijdag heb ik enorme pijn in mijn linkerhand. Komt door mijn werk. Zondag is het wel weer over en daarna begint het langzaamaan maandag weer en aan het einde van de week kan ik zelfs geen glas drinken meer normaal vasthouden
Ja hoor van schroefjes vastschroeven zekerquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:48 schreef vigier het volgende:
[..]
Weet je wat nu zo kut is? Als jij zo door gaat, dan mag ik straks jouw uitkering betalen.
Als je hier namelijk fijn mee door blijft lopen, dan kun je over een jaartje bijna niets meer met je hand. (en ja, ik weet heel goed waar ik het over heb.)
Waarschijnlijk zoiets als: neem rust, zoals iedere huisarts zou doen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:47 schreef dahei het volgende:
En wat zegt je huisarts dat je moet doen met je overbelaste hand?
wa?quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:13 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja hoor van schroefjes vastschroeven zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |