De rest hier in de buurt doen allemaal via afspraak. Wilde voor vanavond een afspraak maken maar op vrijdag word er bij hun niet geschouwd. En morgen heb ik geen tijd dus ik wacht nog wel een weekje.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:15 schreef Biogarde het volgende:
Een andere Halfords geen optie?
Na 31 Oktober ben je te laat.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:17 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
De rest hier in de buurt doen allemaal via afspraak. Wilde voor vanavond een afspraak maken maar op vrijdag word er bij hun niet geschouwd. En morgen heb ik geen tijd dus ik wacht nog wel een weekje.
Service en betrouwbaarheid bij Halfords?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan hem toch ook bij een andere zaak laten schouwen? Ik denk dat een beetje goede zaak dezelfde service en betrouwbaarheid biedt als halforfs![]()
Bij Halfords ben ik goedkoper uit als ik via hun ook m`n kentekenplaat laat maken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan hem toch ook bij een andere zaak laten schouwen? Ik denk dat een beetje goede zaak dezelfde service en betrouwbaarheid biedt als halforfs![]()
Hier in Assen welquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Service en betrouwbaarheid bij Halfords?![]()
Oja dat is ook een goede reden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:23 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Bij Halfords ben ik goedkoper uit als ik via hun ook m`n kentekenplaat laat maken.
Omdat ze dat in de 2e kamer willen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:25 schreef Henny_Huisman het volgende:
Waarom moet dat?
Anders kan ik geen kenteken aanvragen en mag ik vanaf 1 januari niet meer op m`n Scoopy rijden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:25 schreef Henny_Huisman het volgende:
Waarom moet dat?
Ow zo.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Anders kan ik geen kenteken aanvragen en mag ik vanaf 1 januari niet meer op m`n Scoopy rijden.
Ligt tussen Goeree-Overflakkee en Noord-Beveland volgens mij.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:22 schreef Damzkieee het volgende:
Schouwen?
Heb nog nooit bij de Halfords meegemaakt dat er iemand naar me toe kwam om te vragen of die me kon helpen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:43 schreef JB100-plus het volgende:
[..]
Ligt tussen Goeree-Overflakkee en Noord-Beveland volgens mij.![]()
Eerlijk gezegd probeer ik zo weinig mogelijk bij Halfords te komen. Je staat net stil in winkel, komt er meteen zo gast op je af met de vraag of ie je kan helpen. En vervolgens smeert hij je ook nog eens het verkeerd artikel aan (ruitewissers voor een auto van een ander type/bouwjaar). Alls je ze dan even later zelf omruilt voor de goede en bij de kassa komt, staat die mafkees je ongelovig aan te kijken.Volgens mij moet dat personeel alleen dingen kunnen aansmeren, maar hoeven ze geen verstand te hebben van auto's of fietsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |