Hallo allemaal,
Ik word nu denk ik al 2 weken regelmatig begluurd door een of ander vies mannetje. Ik heb een kamer aan de straatkant wat ik heb beplakt met plakplastic waardoor je er (bijna) niet doorheen kunt kijken. (Ik heb 3 vellen van 90 cm. hoog en tussen deze 3 vellen zitten 2 ruimtes van 1 cm. breed.)
Deze man heeft het truukje om te doen alsof hij zijn hond aan het uitlaten is zodat het vanaf de straatkant niet opvalt dat hij er staat. Ook is mijn raam erg groot en gaat hij op een punt staan waar vandaan hij niet te zien is vanaf de bank als je tv zit te kijken. Meestal heb ik hem door, doordat zijn 'dekmantel' te ver naar voren gaat staan zodat ik de hond zie staan. (klein randje (onderkant) van het raam is niet afgeplakt.) Dan rent de man hard weg.
Anyway, het is treurig maar ik zal nu de kleinste gaatjes ook dicht moeten maken zodat die vent niets meer kan zien.
Ik wil hem echter graag bang maken... simpel een briefje ophangen met: 'gluurders maken wij dood' of 'In bepaalde landen worden dieven hun handen eraf gehakt, wat zou er kapot worden gemaakt bij gluurders?'
Is dit toegestaan mensen? En heeft iemand het idee dat dit echt zal werken? Ik vind het gedrag van dit figuurtje niet normaal maar ja.... wat doe je eraan. Naar mijn idee heeft het geen zin om hiervoor naar de politie te gaan want ik weet niet eens wie die man is, hoe hij eruit ziet of iets, alleen maar wat voor hond hij heeft... en zelfs als ze hem pakken, dan gaat hij gewoon beweren dat zijn hond daar moest plassen.
Heeft iemand een idee hoe ik deze man flink bang kan maken zonder dat ik zelf strafbaar word?
Nou
![]()
ik ga maar eens even mijn complete raam afplakken.....