quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:42 schreef Mustard_Man het volgende:
omdat je harige negers pijpt voor voedselbonnen.
Wat hebben jullie allemaal tegen negers? In de trein zijn ze altijd zo vrolijk en praten ze leuk. Ze zijn altijd wat gezelliger in een treincoupetjequote:Op vrijdag 8 september 2006 20:42 schreef Mustard_Man het volgende:
omdat je harige negers pijpt voor voedselbonnen.
dat weet ik nog niet, misschien ben ik morgen nog steeds wel boos.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:04 schreef koen_pijl het volgende:![]()
kom je morgen dan? maak ik het goed met bier
we hebben nix tegen negerts, we hebben wat tegen HARIGE negerts.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:08 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal tegen negers? In de trein zijn ze altijd zo vrolijk en praten ze leuk. Ze zijn altijd wat gezelliger in een treincoupetje
Dan proberen ze je te versieren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:08 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal tegen negers? In de trein zijn ze altijd zo vrolijk en praten ze leuk. Ze zijn altijd wat gezelliger in een treincoupetje
ik heb niks tegen negers. maar dat betekend niet dat ik ze wil pijpen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:08 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik nog niet jarig! Dat krijg ik tenminste regelmatig te horen..quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef Garisson72 het volgende:
jij was vandaag jarig, Divel?
ben je ook vergeten? je mag de rest van koen_pijl's taart wel hebben...
o ja, met zo'n wijzend vingertje erbij hè... dat hoor ik ook vaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:37 schreef Divel het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik nog niet jarig! Dat krijg ik tenminste regelmatig te horen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |