quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
mijn zusje kent een dikke neger die gerrit heet
Ah, de postbode van de buurman van mn tantes nichtje ook! Zal het dezelfde zijn?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
Bij mij op de havo zat een Nicoquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
Toch geen vrouwtjes neger he?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
nee een gozer , en volgens mijn zusje lijkt ie heel veel op die keenan van keenan & kelquote:
Meest briljante reactie ooit!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb Beautifull Hope voor haar toekomst.
Ik snap niet waarom dat grappig is, gezien de geschiedenis van Suriname.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:28 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
nee een gozer , en volgens mijn zusje lijkt ie heel veel op die keenan van keenan & kel
[afbeelding]
Hoi, ik ben Gerrit
Ja dacht er meteen aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze vind de strip Jan, Jans en de kinderen geweldig?
ik noem MSN altijd de messeNegerquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:25 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Bij mij op de havo zat een Nico
Nico Neger
dat is gewoon een toffe naam voor een negertquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
Jij bent gestuurd!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:18 schreef Biogarde het volgende:
Een Opa van me heette Ricky. Man is 82 geworden. Ik vond het werkelijk geen gehoor naar een oudere man. Ricky![]()
![]()
Het is geen gehoor. Leuk tot je 25e.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij bent gestuurd!Ik heet officieel ook RIcky
![]()
Die stoere rappert van de NBK heet ook Gerritquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
Ik heb de mensen op m'n negende onder bedreiging vriendelijk verzocht om me 'Rick' te noemen. Alleen officiele instanties respecteren dat nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is geen gehoor. Leuk tot je 25e.
"Aan Dhr. Ricky Ellende"quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik heb de mensen op m'n negende onder bedreiging vriendelijk verzocht om me 'Rick' te noemen. Alleen officiele instanties respecteren dat niet![]()
Je kan je naam officieel laten veranderen, dan accepteren ze het wel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik heb de mensen op m'n negende onder bedreiging vriendelijk verzocht om me 'Rick' te noemen. Alleen officiele instanties respecteren dat niet![]()
Van Bart Chabot. Een ander kindje van hem heet Silver. Dat heeft dan weer wel wat vind ik.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef bonke het volgende:
ik zag laatst een topic waarin een kind Storm genoemd werd
en je weet, kleine kinderen hebben nogal eens moeite met de r
dus als je vraagt aan dat kind "hoe heet je" zegt ie "stom"
Zal wel Clit wordenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Ze noemen d'r dan toch wel Cat, klinkt toch best normaal?
als et nou een stoere gozer zou worden op latere leeftijd, dan zou storm wel staan, maar als et een nerdje a la maikuuul zou worden dan word ie constant in elkaar geslagenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Bart Chabot. Een ander kindje van hem heet Silver. Dat heeft dan weer wel wat vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |