quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
mijn zusje kent een dikke neger die gerrit heet
Ah, de postbode van de buurman van mn tantes nichtje ook! Zal het dezelfde zijn?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
Bij mij op de havo zat een Nicoquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
Toch geen vrouwtjes neger he?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
nee een gozer , en volgens mijn zusje lijkt ie heel veel op die keenan van keenan & kelquote:
Meest briljante reactie ooit!quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb Beautifull Hope voor haar toekomst.
Ik snap niet waarom dat grappig is, gezien de geschiedenis van Suriname.....quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:28 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
nee een gozer , en volgens mijn zusje lijkt ie heel veel op die keenan van keenan & kel
[afbeelding]
Hoi, ik ben Gerrit
Ja dacht er meteen aanquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze vind de strip Jan, Jans en de kinderen geweldig?
ik noem MSN altijd de messeNegerquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:25 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Bij mij op de havo zat een Nico
Nico Neger
dat is gewoon een toffe naam voor een negertquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:24 schreef Relneger18 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |